søndag 3. januar 2010

Bursdagsfeiring:)

I dag har vi hatt selskap for mellomste bror som fyller 15 år på tirsdag. Det blir såpass hektiske dager til uken, så vi valgte å holde det for familie i dag:) Veldig koselig!
....men også en smule hektisk:)! Jeg har jo nesten ikke landet etter en lang ferie, før det er fullt kjør!
Vel, vi hadde en hyggelig kveld med masse mat og kaker (Phu, har jo nesten ikke spist mye mat før i julen heller kan man si(!)) I morgen er det jammen slutt på utskeielsene :o)
Julen har dermed fått noen ekstra dager her i huleheimen, bortsett fra juletreet da. Det tok jeg ut før vi dro på fjellet.
I tillegg kjøpte jeg noen friske roser for anledningen, og jeg har også fått spraylakkert et par søte lyshus som i utgangspunktet var røde.
Nå gleder jeg meg virkelig til å få litt mer vår inn i stuen:)









Nå skal jeg synke ned i sofaen, og bare nyte stillheten og et par nye interiørblader:)
Slett ikke verst egentlig:o)

Ha en fin kveld alle sammen:)

Klem Linda

33 kommentarer:

  1. Godt nytt år,kjære du og grattis med bursdagsbarn:-)

    Vakre bilder hos deg...

    Det var godt å få rydde julen bort, ikke så mange spor igjen her heller.

    Ænsker deg en fiiin uke !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Lekker vase til rosene dine, Den likte jeg godt ;D
    Deilig når bursdagene er over og alt er ryddet bort. Da kan man nyyyyte.
    Ha en fin kveld med bladene dine

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. God kveld og gratulerer med mellomste! Fine hus, og ja, våren kan komme nå snart:-) Klem, Marianne som slutter med PMax fra mandag-torsdag...help...;-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med 15 åringen:)
    Sååå mange fine bilder:)
    Har leita etter slike kvite hus...Kor har du kjøpt dine?Eg har endt med å spraye kvitt eit av mine i sink!
    Ønsker deg ein god start på ei ny veke:)
    klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder.
    Gratulerer med bursdag i heimen:)
    Ja, det kan bli for mye god mat i julen.

    Jeg har også 2 røde hus, som ikke ble med resten av julepynten på loftet, akkurat fordi jeg skal spraye dem!!! Kjekt å se hvordan de ble!

    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Grattis med minsten....de vokser til:)
    Ja...nå er det vel deilig og slappe av i sofaen med et blad.....
    Flotte bilder i fra hytte turen deres ...nydelig vær....
    Ha en kos uke Linda...
    goKlemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Grattis med bursdagsbarn!

    Nydelig den vasen til rosene dine-den likte jeg godt!

    Ha en fin kveld!

    Klem!

    SvarSlett
  8. Fine bilder du har. Tipper du er rimelig fornøyd med det nye kameraet. ;o) Kvaliteten på bildene blir veldig bra i værtfall.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem Simone

    SvarSlett
  9. Hei Linda!
    Gratulerer med mellomste, konfirmant i år da;) Phu, det er jeg glad ikke jeg har, er fortsatt sliten etter den i våres^^,)
    Nydelige bilder. Kjøpte du lyshusene på rema1000 i fjor? Husker at de hadde røde ifjor og angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte de og sprayet de slik du har gjort. De ble kjempefine!
    Ha en fin ukestart imorgen!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med mellommannen :)
    Nydelige bilder du viser. Jeg falt for den superlekre vasen din.. Nyyydelig..

    Ha en fin uke :)
    Klem,kari

    SvarSlett
  11. Grattis med mellomste!
    Håper dere hadde en fin dag alle sammen og at du ikke styrte for mye!
    Sofa og interiørblader er absolutt ingen dårlig avslutning på dagen;)

    Klem, I

    SvarSlett
  12. gratulerer med 15 åringen.
    slike hus har jeg også:)

    SvarSlett
  13. Hei Linda.

    Første gang innom her. Tror du kan være superfornøyd med det nye kameraet. Flotte bilder. Ønsker meg jeg også.

    Så fine de lyshusa ble med hvitfarge. Har kjøpt meg 3 stk, men ikke fått sprayet de ennå. Så det gleder jeg meg til.

    Denne bloggen er virkelig verdt å følge.

    Nyt vinteren.

    Klem fra Mona Christin

    SvarSlett
  14. hei og godt Nytt år...
    Ja nå er hverdagen over oss igjen...

    gratulerer med bursdagsbarnet.... nydelige roser og hus da..


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  15. SÅ nydelige bilder og pent hjem....Og pene barn!!!
    Nå er det mandag morgen og det er klart for jobb uke..,en måtte innom blogg først!!! Får litt energi av det =) He deillig dag,,Og TUSEN TAKK for kommentar og som følger....Jeg hiver meg på =)

    SvarSlett
  16. Godt nytt år Linda...og grattis med vel overstått for sønnen;o) Takk for hyggelig hilsen hos meg...gleder meg jeg også til å følge deg der nede i Fr.stad dette året...Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett
  17. Hei Linda
    Godt Nytt år...
    Ja nå er hverdagen her hos oss igjen...litt deilig det og:)
    Gratulerer med 15 åring i huset,min datter blir 15 i slutten av jan....... nydelige hvite roser..
    Ha en fin dag!
    Klem Linda

    SvarSlett
  18. Gratulerer med din sønns 15 årsdag!
    Husene ble kjempefine i hvitt:))
    Deilig å rydde ut julen...
    Flott header du har fått!!!
    Ha en fin ukestart!
    Klem Anita

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder:)
    Takk for hyggelig helsing:)
    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  20. Gratulerer med bursdagsbarnet :) min lille på 3 1/2 år sa han ble ett år eldre 1 januar, vanskelig å forstå at han ikke ble 4 eller 2010 år :) hehe!

    ja, enn at jula er over? den har gått forferdelig fort.. håper dere har kosa dere masse på hytta og i slalombakken! Fine bilder iallefall :O)

    ønsker dere det aller beste i 2010. Gleder meg til å følge deg i dette året også :)

    nyttårsklem fra Lisa

    SvarSlett
  21. Gratulerer med mellomste gutten ;o)

    Ønsker deg en fin start på første uken i 2010 ;o)
    Min uke startet med en tur på salg ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  22. Dette var en fantastisk flott blogg!Legger meg til som følger ,og gleder meg til å komme tilbake!
    Janne

    SvarSlett
  23. Gratulerer med nytt kamera, du tar veldig fine bilder! :) Jeg gleder meg til jeg selv er eier av et sånt, det er ikke så alt for lenge til kjenner jeg! :)

    Ha en fin dag!
    Hilsen fru Perez :)

    SvarSlett
  24. Du tar fine bilder som vanlig,ser jeg har mye å lære her ja!!!
    Lysthusene dine ble kjempe fine,jeg og har et som jeg tenkte å pakke ned til neste år men.....tror jeg må spraye det hvitt.....
    Kom gjerne innom å bli med på give awayen inne hos meg...Du kan vinne et flott pelsskjerf.....
    Ønsker deg en fin mandag.
    Klæm Linda

    SvarSlett
  25. Åh så flotte bilder.. koser meg på bloggen din.
    Håper dere hadde en koselig dag..

    SvarSlett
  26. Gratulerer med mellomstemann! Koselig du hadde pyntet.

    Så koselig dere har det på fjellet! Deilig å ha et sted å koble av.

    Ha en fin uke videre!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  27. Kjempelurt å spraye de husene:D Skikkelig god idé!

    SvarSlett
  28. Godt nytt år kjære du...Gleder meg til å følge deg videre!Klem klem

    SvarSlett
  29. Godt nytt år! Deilig å se frem mot våren, flotte bilder du viser! Klem

    SvarSlett
  30. Gratulerer med overstått til 15-åringen!
    Jeg å gelder meg til å få våren inn..Nå er all jul ute, blir så tomt da..hehe..får alltid lyst på noe nytt på denne tiden..skjønner det ikke!!?hehe..

    klem

    SvarSlett
  31. Nydelige bilder!! Grattis med 15 åringen:)
    I dag har våren kommet her hos meg , ryddet vekk all jul og fått inn primula:))
    Slike lysthus har jeg også, først var de røde ,så ble de hvite og nå er de zinkfarget, men vet ikke om jeg likte det så godt, så de blir vel hvite igjen tenker jeg:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  32. Gratulere så masse til 15 åringen i huset;)

    Når det gjelder maling har jeg brukt eggehvit på veggene rundt i huset.Malingen er kjøpt hos Byggmakker.(eggehvit varierer mye i fargen.Andre steder er den mye mer gul,har brent meg der!!)

    Sjenker,stoler og bord har jeg malt med Shipolin(Byggmakker) som egentlig er det de bruker på båter og slikt.Gjør underlaget utrolig sterkt,særlig bra med mange barn i huset...
    Den får du blandet i alle slags farger.Den er mye glans i,akkurat hvor mye vet jeg ikke.Men jeg liker det veldig godt.

    Håper det var til litt hjelp.Det er hvertfall det jeg gjør etter tips fra hvitstil.com!
    Anbefaler deg å snakke med en malemester hvis du er usikker på hva du skal gjøre;)
    Lykke til med prosjekter.Klem klem

    SvarSlett
  33. Godt Nyttår!
    Første gang innom deg,på din nydelige blogg!
    Så fine bilder,flott hus dåkk hadde;)
    Hit kommer eg igjen,garantert!
    Klæm fra Beate På Helgelandskysten;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails