søndag 24. januar 2010

Vinnerlykke, awarder og utfordring!

Jeg har vært så heldig å vinne et lekkert skjerf på giveaway hos Linda med bloggen Hjem hos Linda . Heldige meg!! Jeg bruker nemlig aldri å vinne noe som helst, så det var veldig hyggelig!! Tusen takk til Linda!!

I tillegg har jeg fått flere koselige awarder, og det er jeg kjempeglad for. Veldig koselig å bli satt pris på!!
Jeg har fått award av Elisabeth med den koselige bloggen Innerst i veien
Jeg har også fått award av Monja, med den nydelige bloggen Emma Eline og Sofies verden
Og jeg har fått award av Anne med den hyggelige bloggen Annes hjem
Tusen takk jenter!! Dere er supre:)

Med den ene awarden følger det med en utfordring hvor man skal fortelle 7 ting om seg selv. Da er det vel bare til å hoppe i det:)

  1. Jeg prøver å fokusere på de positive tingene i livet, for jeg er overbevisst om at det avler mer  positivitet :)
  2. Jeg drikker alt for mye Pepsi Max, men har ingen intensjon om å slutte :)
  3. Jeg har vært norgesmester for junior på 200 m fri i svømming :) (Veeeeldig lenge siden da!)
  4. Jeg er utdannet adjungt, med årsenhet i spesialpedagogikk, men jeg jobber ikke som lærer nå.
  5. Jeg setter familen og barna mine over ALT, og føler meg som verdens heldigste som har TRE flotte barn! ( Jeg har aldri trodd at jeg var noen typisk mamma :))
  6. Jeg liker å ha det ryddig og pent rundt meg, men med 3 unger, pluss hund, sliter jeg i blant med å holde mine egne idealer :)
  7. Jeg elsker å reise, og denne våren er det Skottland og Italia som står på planen. Jeg gelder meg!
Det var syv ting om meg, interessant eller ikke, men det var det jeg kunne komme på i skrivende stund:)

Ha en fortsatt fin søndag, og en fin kommende uke alle sammen!

Klem fra meg:)

20 kommentarer:

  1. Gratulerer med både awards og gevinst!
    Kjekt å lese litt om deg!
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med lekker premie og flotte awarder :)
    Ønsker deg en fin søndagskveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Grattis med nydelig skjerf og awards, vel fortjent :) Gøy å lese litt fakta om deg ! Ha en strålende fin søndagskveld! Klemmer Linda

    SvarSlett
  4. Grattis till både awarderna och det fina priset.
    Kram Anne

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske deg en fin søndags kveld :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med awards og premie!
    Morsomt å lese litt om deg. Blir ørlite grann bedre kjent med deg da. Det stemte godt med bildet jeg har av deg. En nydelig, god og varm dame som elsker familien sin. Tusen takk for alle dine koselige hilsener på siden min. Det setter jeg veldig stor pris på! Jeg er glad for å ha truffet deg her inne!

    Varm klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med premie og awarder!!
    Koselig å lese om deg, at du setter familien høyt, er lett å se på dine herlige innlegg!!
    Jenterommet ble aldeles nydelig, det falt nok sikkert i smak hos prinsessa!! Chill-kjolen var nydelig..og de "seigmenn-dressene"ønsker mine jenter seg også..fordi de er pop! Merkelig trend spør du meg:)
    Ha en fin start på uken!
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Heisann Linda!
    Gratulerer så mye med nydelig sjal(heldiggris!!) og award`er - det er veldig fortjent
    alt sammen :-D
    Og utrolig "like" fakta med meg..-lik utdanning, sliter med "å holde hodet over vannet"..! og har bodt i Scotland..:-)
    Tusen takk for koselig hilsen og ha en super uke, klem Hege.

    SvarSlett
  9. så kjekt å lese litt om deg:)

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig kommentar og at du vil følge bloggen min;) Alltid så trivelig når nye kommer innom og legger igjen spor;)
    Du var heldig som vant sjalet hos Linda!
    Jeg har scrollet meg nedover her, og kost meg med så mange flotte bilder!
    Ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye!! Siden du har sånn vinnerlykke anbefaler jeg deg å ta en tur innom bloggen min, for der er det giveaway nå :) Koselig blogg, legger meg som følger jeg ;)Klem fra Anne Grete

    SvarSlett
  12. Hei hei,Linda-gøy å lese mer om deg!! OG at du er adjunkt du også,det visste jeg ikke..Gikk du i Halden?? Og hvorfor jobber du ikke som lærer?? Nysgjerrig..:)
    Du de dressene du viser under,eldstemann på 10 forklarte meg at ungdommer gikk med sånne og i går så jeg tos tykker på gata,holdt på å le meg ihjel..mao jeg begynner å bli gammel..
    klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med både gevinst og award... så flott premie da...


    ønsker deg en fin uke...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med både premie og award!
    Ha en fin uke
    Klem T

    SvarSlett
  15. Gratulerer med både awards og gevinst. Sjalet var nydelig.
    Ha en fin uke.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  16. Grattis ed award og premie, heldige du. Ja, er det ikke deilig at det går mot vår....
    Kos deg og ha en fin kveld.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  17. Morsomt å lese om deg:)
    Skal selv til Italia neste uke, gleder meg...!

    Klem

    SvarSlett
  18. Lenge siden jeg har vært her inne nå .. så mye flott du har laget innlegg om :o)

    Nydelig åtte-åring da .. også så lekkert rom hun har fått :o)

    Gratulerer med awarder og premie :o)

    Ha ei flott uke!!

    SvarSlett
  19. Hei :)

    Gratulerer med premie og awarder :)
    Syntes din datter med Chill kjolen var så fiiin :)

    Ha en fin fin uke.

    Klem Siw

    SvarSlett
  20. Såå hyggelig du likte skjerfet..
    Jeg har det selv og bruker det til alt..
    Ønsker deg ei flott helg for det er ko det straks.
    Klæm Linda

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails