søndag 24. januar 2010

Chill Norway og andre "chille-klær" :)

Mathilde var så heldig å få en kjole fra Chill Norway til bursdagen sin. Og den fallt virkelig i smak:) Hun har nesten bodd i den siden hun fikk den, og til og med storebrødrene hennes har kommentert den "kule" kjolen! Den er nemlig et typisk "chille-plagg" :)

Og " å chille" er et begrep som man ikke kan kimse av:)
Det har blitt et dagligdags begrep hos ungdommene i huset, og de skal stadig "chille", og det meste er "chill" :)
Og klærne bør jo selvsagt også være "chill" !! Jeg har forstått at å "chille" er det samme som å slappe av...:)
De ultimate "chille-klærne" er også oppdaget, men så langt ikke å få tak i. Utsolgt overalt, så etterspørselen er tydeligvis enorm:)
Men jeg har fått klar beskjed om å være på "hugget" så fort de er å få tak i! Her skulle til å med sparepengene ofres, for SÅ viktig var det å få tak i disse klærne!

Ja, ja ! De ungdommene vet hva de vil ha!
For meg så ser disse dressene ut som store seigmenn-figurer:)
Men jeg kan jo skjønne at de er behagelig å ha på seg, og det er kanskje det det handler om?!
Det meste skal jo være "chill" :)

Håper dere alle får en "chill" søndag:)

Klem Linda

12 kommentarer:

  1. Kjempekoselig blogg:) Her kommer jeg igjen....

    SvarSlett
  2. Åh så fin kjole, du har vel sett den nye kolleksjonen også? De har virkelig mye fint nå. Så en buksedress til barn som jeg bare forelsket meg i

    SvarSlett
  3. Hei

    De ser deilige ut de dressene, og har forstått at de er pop blandt ungdommen:)
    Legger ved en link til et annet merke innen samme klesplagg...men...det er jo slik med ungdommen, at de ofte har bestemt seg for ett merke;)

    http://www.heltkonfeksjon.no/

    Ha en fin søndag!

    Tina:)

    SvarSlett
  4. Jeg har ei på 12 som også ønsker seg denne kjolen. Den er digg. Har blitt en ræser på slike slengetrykk og det er slettes ikke noe å kimse av. Jeg får stadig kjeft jeg at jeg bruker ordene i feil sammenheng.....se som det brydde meg:))

    SvarSlett
  5. Kjempe søt kjole og jente.. Har også ei jente som har en slik kjole i blått..
    Tittet på innlegget ditt fra jente rommet, så noen søte bokser.Har vært på utkikk etter slike til ting og tang på hobby rommet, men får ikke tak i. Hvor får mann tak i slike?
    Ha en fin søndag :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Skjønner helt hva du mener!!
    Du vet, jeg har jo tenåring i hus jeg og!
    Hun fikk One-piece til jul - en mørkeblå i teddystoff. Den bor hun i. Ihvertfall her hjemme.

    Husker du jeg spurte deg om Uggs?
    Vi kjøpte på nettet, fra Australie. Sparte mye penger på det. Fikk de for 500 kr (+ porto/toll).
    Tilsammen 700 kr. Han er SÅ stolt!

    Kjolen datteren din fikk var kjempesøt. Jeg elsker stilen til Chill N. Skulle gjerne hatt en liten jente å kle opp i disse klærne!

    Her bakes det boller...
    God søndag til deg! Klem J.

    SvarSlett
  7. Nydelig kjole.....skjønner at hun bare vil ha på den.......og ja jeg kjenner godt utrykket chill.....og vi chillern he he det er ofte i bruk her og av min snart 16 åring.....en lærer litta av hvert av ungdommen og....det er jo riktig festelig:)
    ha en kos søndag...
    hilsen fra en annen som bare chillern i dag:)

    SvarSlett
  8. Flott kjole, på en flott jente:o))
    De ser kjempe "chille" ut de kjolene, så jeg skjønner godt at hun har flyttet inn i den... ønsker meg slik selv jeg:o)

    Her i huset er alt veldig chill også... går mye i den praten... hehe

    God, chill søndag ønskes dere fra
    Line!

    SvarSlett
  9. Koselig blogg du har :) Ja de onepiece er virkelig i skuddet... har sett at vero moda har kommet med sin versjon (bare et lite tips) ha en fin søndag
    hilsen
    www.minidyll.com

    SvarSlett
  10. Ha-ha...ja her er huset fullt med vandrende seigmenn jenter...faktisk vært hver krone...topp kvalitet og utrolig fornøyde døtre;o) Gøy å følge oppussingen på prinsesserommet også..masse vakre detaljer som er på plass...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  11. Eg har høyrt om desse dressane, og no fekk eg sett dei også :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails