onsdag 13. januar 2010

Snart 8 år, og gleder seg til nytt rom:)

Lille prinsessa har hatt det samme rommet siden hun kom til verden, og her om dagen sa hun til meg at hun ikke tør å ta med venner hjem lenger, fordi rommet hennes er sååååå barnslig!
Huff, jeg følte meg som en skikkelig dårlig mor!! Vi har jo liksom snakket om at det trengs å gjøre noe, men ting tar tid i blant! Flere år faktisk:)
Vel, det var bare til å sette i gang, jeg vil jo ikke at hun skal være flau for rommet sitt heller:)
Nå er i alle fall rommet ryddet, og maling kjøpt inn:) Neste fredag fyller hun 8 år, og rommet er lovt å være ferdig:)
Her ser dere utgangspunktet, og ei veldig fornøyd frøken:)

Disse søte bamsene MÅ vekk :) Og det skal bli såååå deilig å få bort furu-taket og listene!! Jeg tror at hun er mest opptatt av å bli kvitt bamsene, mens mor er mest opptatt av å bli kvitt "den brune furuen"!! Blir nesten uvel av å se på det merker jeg:)

Hun har fått bestemme selv, og hun er helt sikker på at hun vil ha både tak, vegger og vinduer hvitt. Mulig at hun blir litt påvirket av at mor er veldig "hvit" om dagen, men uansett, hvitt får det bli:)

Da har jeg nok en del jobb foran meg, så her er det bare til å sette i gang:)

Ha en fin onsdag folkens:)

Klem Linda

22 kommentarer:

  1. Hei.

    Fint og stort rom da med masse vinduer. Det liker jeg. Men jeg kan forstå en 8 årings frustrasjon.

    Gleder meg til å se "etter" bildet.

    Klem MC

    SvarSlett
  2. Så gøy at hun 'endelig' får nytt rom da ;)
    og du kan glede deg til alle vennindene som velter inn etter forandringen ;)

    vil gjerne se 'etter' bilder når dere er i mål ;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.

    Ja men dette kommer da til å bli fint når du får bort all den ikke så fine furuen. hehe
    Tenker hu blir fornøyd jeg. ;o)
    Ha en fin kveld.

    Klem Simone

    SvarSlett
  4. Heldiggrisen, det er vel ikke mange 8 åringer som har et så godt utgangspunkt til å få det perfekte jenterom. Gleder meg til å se det ferdige resultatet, det blir sikkert nydelig med tanke på at den lille frøkna velger hvitt på panelet. Lykke til. Klem

    SvarSlett
  5. Så morro for dattera di! Blir sikkert et knallfint rom etter litt hvitmaling. Gleder meg til å følge med videre ! Ha en strålende onsdagskveld så lenge:) Klem Linda

    SvarSlett
  6. Hehehe :)
    Så herlig jente du har..:))
    Rommet kommer til å bli kjempelekkert !!!
    Synes hun har veldig god smak jeg ;)
    Gleder meg til å se det ferdig..
    Et fantastisk flott rom forresten..

    Klem,kari

    SvarSlett
  7. det kommer jammen til å bli en stor forandring.
    vi har også malt x antall furutak hvite her i huset:)

    SvarSlett
  8. FOR et nydelig rom å ta utgangspunkt i da!
    He, he tiden går alltid for fort for oss mødre, de var jo "bebiser" igår...:-)
    Lykke til, GLEDER meg til å se resultatet:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  9. Dette gleder jeg meg til å følge med på!!!

    Klem J.

    SvarSlett
  10. Så spennende, gleder meg til å se resultatet. Husk å bruk masse kvistlakk slik at ikke kvisten kommer igjennom men det vet du sikkert.

    SvarSlett
  11. Kommer til å bli knallfint, gleder meg til å se bilder av resultatet! :-) Klem

    SvarSlett
  12. hei
    så spennende! skjønner at hun gleder seg!
    - og jeg gleder meg til å se resultatet!
    lykke til

    klem Beate

    SvarSlett
  13. Oj, dette blir gøy for en 8-åring. Jeg har en jente på snart 12 år som fremdeles er glad i rosa. Hun valgte rosa vegger da vi malte rommet hennes i sommer, men det er fint. Hvitt skråtak som dominerer ganske mye. Lykke til med jobben. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  14. hei flott rom i utganspunktet, morro å lage noe nytt,kan tenke meg hun gleder seg. Blir spennende å se det ferdig.
    Ha en fin kveld.
    Klem Anitas interiør verden

    SvarSlett
  15. Gleder meg til å følge med, blir nok kjempefint! Så heldig hun er.

    Plastkasser var smart, kanskje jeg må ut å kjøpe det. Ryddet i julepynten, men brukte de samme eskene. Hmm.. fikk jeg noe å tenke på :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  16. Så stort og deilig rom hun har! Tror det blir helt nydelig når det blir ferdig... Dette gleder jeg meg til å se!

    Håper du har hatt en fin dag, og lykke til med arbeidet.
    Klem, I

    SvarSlett
  17. For et fantastisk flott utgangspunkt da... virker stort og fint rommet..

    Ja ungene vokser og de trenger litt mer voksent rom etter hvert...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  18. Gleder meg til å se når d blir ferdig. Sååå stort og flott rom, og store fine vinduer, Ikke mange småpiker som har så stort og fint rom. Min kjære datter fikk seg "nytt" rom til 10 års dagen sin i fjor.
    Lykke til med oppussinga. :-)
    Klem

    SvarSlett
  19. Det ser ut til og bli et stort lyst og fint rom...ikke rart prinsessa er glad...hadde jeg og vært:)
    Ligger en stafettpinne inne hos meg til deg:)
    Ha en fin dag...og lykke til med malejobben:)
    goKlemmer

    SvarSlett
  20. For et flott rom det ser ut til å være!
    Lykke til med kvistlakk og maling! Det kommer nok til og bli veldig fint! :)

    SvarSlett
  21. Skjønner godt at datteren din gleder seg. Det kommer jo til å bli en stor forandring. Rommet har de beste forutsetninger for å bli flott. Helt enig med deg - gulnet furu er stygt!!
    Bodde en gang i et rekkehus med et gruelig stygt paneltak. Det var ikke bare gammelt og gult, det var også beiset i en skitten gråfarve. Rommet var stort og hadde skråtak, hvor det var 5 meter på det høyeste. Vaklende på bord og stiger fikk jeg malt taket hvitt. Det ble en utrolig forvandling, og den dagen vi solgte huset fikk vi mange kommentarer på hvor vakkert taket var malt hvitt.

    Ønsker deg en glad dag, Linda!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  22. Dette blir en stor forandring!
    Nydelig jente du har!
    Hun blir nok fornøyd med sitt nye rom.
    Gleder meg til å se resultatet.
    Fin dag til deg!
    Klem Tove

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails