fredag 29. januar 2010

God helg!

Hei alle sammen.
Jeg er bare en kjapp tur innom for å ønske dere alle sammen en riktig god helg!! Ikke så vanskelig for oss å legge planer for helgen:) Maling tar tid!
Jeg, som så mange andre, gleder meg til våren og litt lysere tider. Derfor ble det litt bilder av litt vårlige pasteller herfra i dag:)
Her ser vi en vakker hjerteformet eføy, noen nye GreenGate-tekstiler, noen nye GreenGate kopper og mine søte Tilda-bokser som står på kjøkkenet:)

Og med det ønsker jeg dere alle sammen en strålende helg!

Klem Linda

18 kommentarer:

  1. Koselig med vårstemning i bloggen din. Ønsker deg en koselig helg, klem.

    SvarSlett
  2. God morgen Linda:)
    Ja...psteller we love nå:)
    Ser ut som ikke du blir arbeidsledig nei......
    Ha en produktiv og kos helg....
    goeklemmer sendes

    SvarSlett
  3. Riktig god malings-helg Linda:-)
    Jeg skal puuste ut jeg tror jeg, akkurat ferdig med å få det gamle huset ut for salg..!
    Gleder meg til og se det ferdige resultatet :-)
    Klem,Hege

    SvarSlett
  4. Ser dere skal til med gutterommet; lykke til. Flotte bilder av flotte bokser og tekstiler. Ønsker deg og dine en god helg. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  5. God helg til deg også!!
    Lykke til med maling i helgen! Rommet kommer nok til å bli kjempebra!!

    SvarSlett
  6. God helg til deg også!
    Lykke til med malingen:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Lykke til med malingen og god helg! :) Husk å slapp av litt innimellom da.. med en god te i en av GG-koppene dine for eksempel! :)

    SvarSlett
  8. Bokser og quilter..love it!! God helg og klem fa meg

    SvarSlett
  9. hei linda
    nydelige ting du viser!
    kos dere med maling

    ønsker deg en fin helg

    klem beate

    SvarSlett
  10. God helg Linda :) prøv å kose dere litt innimellom malinga :)

    klem!

    SvarSlett
  11. Fine detaljer fra kjøkkenet! Gleder meg til å se rommet ferdig!
    Koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger så gleder jeg meg til å følge deg videre!
    Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  12. Regner med dere har helgens oppgaver klare ja .. men så er det spennende å fornye gutterommet da :o)

    Nydelige bilder - vårstemningen søkes i hver en krik og krok nå .. vil ha vår!!! :o)

    Ha en kjempefin "male-" helg - klemmer!

    SvarSlett
  13. Hej!

    Här kommer en liten hälsning från Sverige! :-)

    Men åhh, vilket vackert hus du bor i!
    Som en dröm, verkligen!

    Vill du vara med i utlottningen av en underbar stickad klänning i mohair och ull, så titta in till mig.

    Kram
    ♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

    SvarSlett
  14. Hei Linda!!
    nydelige vårlige saker her hos deg...greengate er skjønt!!
    Et nydelig rom prinsessen har fått!! tenker hun er fornøyd!!
    Blir spennende å se på gutterommet nå da....
    Dere er kjempeflinke :o)

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  15. Herlig at våren ihvertfall er litt nærmere;) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  16. Ha en strålende arbeidshelg, les malingshelg.) Nydelig grrengate og tildabokser... Tenker jeg skal ut på en liten shoppingrunde nå:) Og selvsagt et lite cafebesøk.)

    SvarSlett
  17. Deilig med vårlige bilder.:-) jeg er hjemme i vår varme stue igjen..etter en kald natt i campingvogn ...:-))))

    SvarSlett
  18. Nydelige farger! :) Greengate er vintermedisin <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails