mandag 18. januar 2010

Sitat stafettpinne :)

Jeg har vært så heldig å få sitat-stafettpinnen videre fra Elin Anita med den koselige bloggen Edda's kreativiteter , og det setter jeg stor pris på! Ordtak og sitater er ofte gode tankevekkere som det kan være nyttig å ta med seg:)
Her kommer noen velvalgte ord fra meg på denne mandagen:)

Teller du år blir livet kort,
teller du dager, går livet fort,
teller du timer, varer livet en stund,
men lengst varer livet

om du nyter hvert sekund. 
 

 
Jeg velger å gi stafettpinnen videre til de som har lyst til å ta utfordringen:)
 
Ha en riktig fin ny uke alle sammen:)
 
Klem Linda 

18 kommentarer:

  1. Det var et flott og klokt sitat ;o)

    Skjønne jenten din!!

    Klem J.

    SvarSlett
  2. Veldig fint, og veldig sant...
    Nydelig bilde av jenta di!

    Ha en fin uke!
    Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    ja det er kloke ord..som en må prøve og etterleve....
    ha en super laaang dag Linda:)
    klemklem

    SvarSlett
  4. Heisann

    Innom for å ønske deg ei knallfin uke!!

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  5. Vakkert sitat, og noe som man burde leve etter.

    Nydelig bilde du har tatt av datteren din.

    Ønsker deg en deilig start på uken, Linda!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Hei hei kjære deg. Så vakkert. Skjønne bilder inne hos deg. Nydelige barn. Ønsker deg en god uke jeg også. STOR KLEM FRA MEG.

    SvarSlett
  7. Ah, det var noen flotte ord, kanskje vi må stoppe opp i blandt og kjenne at vi virkelig er her og NÅ !! Sukk... Ha en super uke:)

    SvarSlett
  8. Så flotte ord Linda, og helt sant.
    Nydelig bilde av frøkna.
    Kristin

    SvarSlett
  9. Så sant så sant.
    Gjelder å gripe dagen:)

    Klem:)

    SvarSlett
  10. Så nydelig dette var! Den skal jeg faktisk notere meg. Vet du hvem sitatet kommer fra??

    SvarSlett
  11. Flott sitat! Og vakre jenta di:) Så moro med opppussing av rom da! Gleder meg til å følge med:)

    SvarSlett
  12. Så sant så sant Linda:)
    Prøver så ofte jeg kan å bare nyte nuet, det er viktig, man vet liksom aldri hva som inntreffer...
    Nydelig bilde av datteren din:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  13. Så fotte og sanne ord!

    Ha en fin tirsdag,
    klem,I

    SvarSlett
  14. Gode ord en tidlig morgen!

    Så mye som du er igang med, da! Kjempebra! Rydding og fjerning av bamser..Må le, de er da så søte, dattera mi sa det samme....Måtte fjerne senga, men etter ett år kom den inn igjen, da som to senger så nå har hun dobbeltseng på rommet sitt:-)

    Slet skikkelig 1.uka, mne nå går det så bra, og søndag begynte jeg på en kickkur, og i morgen skal jeg til Oslo på reklameinnspilling for produktetr, hehe....Noen gang må man bare si ja og le!:-) Vi snakkes, ha en fin dag og lykke til med pikerommet, klem fra Marianne

    SvarSlett
  15. Hehe, elendig på klargjøring: avsnitt to overfor handler om PMax:-)

    SvarSlett
  16. Så fine ord og flott bilde:)
    Ha en fin fin dag.
    Klem Julie

    SvarSlett
  17. Vakre ord! - Og bildet er nydelig!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  18. Nydelig sitat.. så sant som bare det.
    Mye fint du hadde fått shoppa i neste innlegg..
    Ha en herlig dag

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails