søndag 10. januar 2010

Det ryddes i huleheimen....:)

I dag har det gått med litt tid til rydding her hjemme. Jeg oppdaget nemlig når jeg tok fram julepynten i år (eller rettere sagt i fjor ), at den var pakket i diverse forskjellige esker, sekker og poser, og at det nesten var umulig å finne fram det jeg faktisk skulle bruke!? Noen som kjenner seg igjen? Vel, her i huleheimen føltes det i alle fall som et komplett kaos av julepynt, gammelt og nytt, vakkert og ubrukelig og noe som sikkert ikke har sett dagslys på de siste 10 årene! Det var med andre ord, på høy tid, med en skikkelig oppryddning!! Og det fikk vi jammen gjort, og det føles såååå deilig etterpå:) Et helt billass med søppel ble det også! Utrolig hvordan det hoper seg opp gjennom årenes løp!
Nå er julepynten sortert, lagt i gjennomsiktige esker og plassert i en bod under trappen som det faktisk går an å komme inn i:) Slett i verst! Jeg må si meg fornøyd med dagens innsats!

 
Jeg viser også noen bilder fra stua vår nå i kveld, kjemisk fri for julepynt:)







Nå gleder jeg meg til å sette meg ned i sofaen og sette på en hyggelig film:)

Ha en fin søndagskveld alle sammen:)

Klem Linda

39 kommentarer:

  1. Deilig med ordnings i julepynten!
    Nydelig stue du har.
    Kos deg med film!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Så fin orden du har fått på julepynten da.. blir kos å ta den fram neste jul da.
    Veldig fint i stua deres altså!! :)
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Har gjort det samme for noen år siden med jule pynten,det er godt å ha orden i sakene.
    Må bare få si at du har et utrolig vakkert hjem liker stilen din

    Klem fra
    Anitas interiør verden

    SvarSlett
  4. Åhhhh, for en nydelig stue du har!
    Takk for titten, jeg kommer tilbake! :)

    Ha en fortsatt fin søndag! :)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)

    Så utrolig fint dere det ! En vakker miks, og helt nyyydelige møbler!

    Jeg har faktisk bare 4 esker med julepynt. Den rommer rød julepynt, den andre rommer hvit/sølv, den tredje rommer lys og den fjerne tekstiler. Men ikke hør på meg, jeg er komntrollfreak ;-D

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint du har det. :D

    Jeg har også ryddet i julepynten i år. Ble ikke helt årnings, da jeg ikke hadde de kassene jeg ville ha. Det får jeg ta litt senere - må på Ikea. ;)

    Håper du har en god kveld!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  7. Ja er det ikke deilig å få ryddet litt. Jeg gjorde det samme i år, fullstendig kaos i julepynten. Håper at det blir litt lettere å finne frem neste år;)

    Nydelige bilder fra stuen din, du har det jo bare såååå lekkert.
    Ha en fin ukestart!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  8. Hei, igjen
    Smart - har det nesten slik etter en tilsvarende opprydding for noen år tilbake. Kos deg med film. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  9. så koselig stue.
    kjempe fint tak.

    SvarSlett
  10. Utrolig deilig å få ryddet ut jula og ikke minst rensket opp i det man har :-) Du har hvertfall gitt meg inspirasjon til å ta en opprydning her hjemme ... Får se om det blir gjort i nærmeste framtid.

    Ha en fin kveld!

    Catrine

    SvarSlett
  11. Ja, her var det orden!! Det er virkelig godt med slike ryddeprosesser..
    Flotte bilder fra stuen din :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  12. Skjønner godt hva du mener! Og ingenting er bedre enn god orden :) Så lekker stuen din er :) Nydelige rammer på skjenken din :) Kos deg med filmkveld :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  13. Godt og få orden på sakene ja. Har en tendens til å bli litt rotete i all juelpynten også. Tenker jeg skal gjøre det samme som deg hvert år, men jeg stuer det bort så det glemmer jeg hver gang. hehe

    Klem Simone

    SvarSlett
  14. Hei.

    Ahh... Dette er balsam for øynene. Vakkert.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  15. Kjekt å få ryddet til neste gang!
    Flotte bilder av stuen!
    Klem Tove

    SvarSlett
  16. så utrolig fint hus dere har. virkelig drømmehset. ha en fin kveld
    klem Anette

    SvarSlett
  17. Herlig med orden i sakene :)
    Stuen din er bare såå vakker... Skikkelig flotte møbler du har :)

    Klem,KAri

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder av stua di. Godt å se litt annet enn bare hvite møbler også synes i grunnen jeg ;-)
    Ønsker deg en fin uke. Jeg har i helgen bestemt meg for å ta en bloggpause, så får vi se om jeg kommer tilbake igjen. Men kommer til å følge med bloggen til flere av dere videre. Bl.a din... :-)
    Klem

    SvarSlett
  19. Hei. Så flink du har vært, og dette med gjennomsiktige kasser var da lurt. Hmm, må legge meg på minnet, men for iår så er det kommet på loftet i sine vanlige grå pappkasser.
    Og for ett herlig hjem du har. Dette er min stil altså, uten at jeg har det så stilig på noen som helst måte. Mange har det helt hvitt, men du har den herlige kombinasjonen med hvite og brune ting som jeg liker så godt. Det er ordentlig stilfullt hos deg, så gjennomført på alle mulige måter.
    Ønsker deg en deilig uke.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  20. Så godt å få en oversiktlig ryddig julepynt da... så flink du er..

    Og for et hjem du har.. virkelig en flott stue...

    Likte skejnken din så godt jeg...

    ha en fin uke..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  21. Så flott du har gjordt det, en annen skulle gjordt det også!! Stuen din er bare hel lekker!!!
    Ha en fin dag.
    klem Kristin

    SvarSlett
  22. Så fin stuen ble med nye gardiner! Er for glad i gardiner til at jeg kunne levd uten, jeg da. Liker at det er koselig og lunt, og det er jo den virkingen gardiner gjerne har;) Samme hvor florlette de er...

    Så hyggelig at du setter pris på awarden! Klem:)

    SvarSlett
  23. Så fint det ble, og kjekt, gjorde det samme i fjor og så mye lettere å ta frem igjen når det er sortert-
    Stuen deres er så flott og koselig, Linda og må si at jeg syntes det var fint med de hvite liftgardinene i karnappet, fint uten også, men ja, likte godt de "liftene"-

    Kos deg resten av uken og takk for hilsen og gratulasjon:)

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  24. Hei sann:)
    Så deilig å få ryddet litt:)
    Hadde også en oppryddning i jule pynten, utrolig greit med de gjenomsiktige boksene, så går det ann å se hva som er oppi dem.

    Kjempe koselig hjemme hos deg, nydelig stue..
    Du må ha en super fin dag, kos deg :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  25. He he ja jeg kjenner meg meget godt igjen....fikk renset ut noe når jeg pakket opp julepynten....
    koselig bilder fra det pene hjemmet ditt Linda....
    Er så glad for at vi går lysere tider i møte nå:)
    Ha en fin dag
    goeKlemmer

    SvarSlett
  26. Så deilig å få ryddet opp! Er gull verdt med sånne gjennomsiktige esker, ja!

    Du har en skikkelig koselig stue! Ble veldig fint med de hvite lift-gardinene! Klarer meg ikke uten gardiner, jeg heller:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  27. ...du setter fingeren rett på hovedproblemet vårt : Tåler gulvet denne vekten??? Vi bor i et hus fra 1928, og jeg er usikker på om gulvene den gang ble laget så solide... Mulig støper vi et ekstra dekke under.. vi har nemlig også en etg under der den skal stå.. faktisk datteren sitt rom Hun er (med rette;) livredd for å få hele kakkelen i hodet ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  28. Så gøy å se mer bilder fra huset ditt,dere har et lekkert hjem! Og den ordenen på julepynten...litt misunnelig på den altså..:)
    klem

    SvarSlett
  29. Nå kan du egentlig bare glede deg til neste jul, Linda! Du er klar!! Kjempedeilig å få slik orden.

    I år klarte jeg å kvitte meg med julepynt som ikke lenger ble brukt. Jippi! Nå har jeg plass til noe nytt til neste jul. :)

    Ønsker deg en deilig kveld!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  30. Hei Linda! Deilig med alt som er ryddet vekk! jeg bruker også kun plast esker på loftet. Genialt spør du meg! Ellers vakkre bilder av din stue du viser. En liten ting hos inne hos meg til deg også! Klem

    SvarSlett
  31. For en nydelig sjenk!! Den er noe av det flotteste jeg har sett... Jeg har litt forkjærlighet for slike:) Ellers bruker faktisk jeg også å samle julepynten i gjennomsiktige esker, og det er utrolig praktisk! Så nå er det bare å glede seg til å pakke ut igjen neste jul, for da er det jo bare så utrolig lett å finne fram til den rette julepynten!
    Ha en god kveld!
    Klem

    SvarSlett
  32. Deilig å få orden på julepynten!!
    Nydelige bilder av et nydelig hjem!!
    Ønsker deg ei flott uke!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  33. Hei:) Gosj, så flink du har vært! Kjente meg igjen i julekaoset. Så kjekt du har gjort det med igjenomsiktige bokser, du har all grunn til å være stolt av deg selv ja:) Klem fra meg..

    SvarSlett
  34. Her var det orden på sakene!!
    Hadde tenkt jeg skulle kaste litt og få litt system...kjekkere å ta frem til jul igjen da!!
    En nydelig stue du har Linda !!

    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  35. Hei.

    Godt nytt år til deg! Nå er det lenge siden jeg har blogget, føles godt å være igang igjen. Må bare si at du har et alldeles nydelig hjem. Kos dere masse. Klem
    Lena

    SvarSlett
  36. Å så fint du har det!
    Nydelig hjem! :)

    SvarSlett
  37. Så innmari fint hjem du har.
    nesten så jeg kunne ha flyttet rett inn;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails