onsdag 27. januar 2010

Neste rom ut.....:)

Nå er det gutterommet til mellomste bror som skal få seg en ansiktsløftning:) Her er det også grusomme furutak og lister som har fått  regjere noen år, men nå er det slutt! Rommet er forholdsvis stort, rundt 18-19 m2 mener jeg å huske, så utgangspunktet er bra. Rommet har tidligere vært møblert med litt diverse møbler, så målet nå er å få en litt mer helhetlig stil:)

Planen her er også å male både tak, vegger, vinduer og lister helt hvitt, men noen søte rosa detaljer får nok ikke nærme seg dette rommet:)
Mellomste bror, som nå har blitt 15 år, ønsker seg svarte detaljer, og litt røffere stil. Svart skinnsofa står høyt på ønskelista, så vi får se hva vi får til:)

Denne rutete tapeten og sommerlige borden har nå gjort sitt:)

Da er det vel bare å kaste seg rundt nok en gang!? Vi har i alle fall nok å gjøre:)
Ha en super onsdag folkens:)

Klem Linda

35 kommentarer:

  1. Kan ikke si annet enn at vi gleder oss veldig til å se det rommet ferdig også ja. Fy flate så lekkert rommet til vesla ble!! En drøm for ei lita skolefrøken det der.

    Koselig navn har hun også, faktisk ei i barselgruppa til Nikoline som heter det samme.

    Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  2. Hjelp for et rivjern:-)
    Følger spent med!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Her skal man ikke være borte tre dager ser jeg. Da går man jo glipp av prinsesserommet ferdig dekorert, MS sin 8 årsdag (GRATULERER!) og nye planer for oppussing. For et tempo! Jeg blir imponert! Og takk for at du er så raus og deler så mange bilder med oss! Stor inspirasjon!

    Ønsker deg en glad dag, Linda. Men du? Husk å ta en pause innimellom da... *smiler*

    God klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Det så ut som et stort og flott rom med mange muligheter. Lykke til med makeover'en! :)

    SvarSlett
  5. Og du er igang, fantastisk:-)) Lykke til, gleder meg til å se resultatet! Klem, Marianne

    SvarSlett
  6. Du har jo iallefall ett supert utgangspunkt for rommet er jo egentlig lekkert. Skjønner at han ikke ønsker seg rosa duppedingser men hvitt og svart kan bli knalltøft.
    Badet vårt blir faktisk hvitt og svart (etter protester på romantisk bad fra mannen, hehe), men jeg tror det blir kjempefint.
    Gleder meg til å se mer av rommet etterhvert.
    Jenterommet ble iallefall så nydelig!

    Ha en fin dag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Ser ut som du har det beste utgangapunktet man kan får for en make over! Fint rom med masse potensiale. Her blir det spennende å følge med.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  8. Hei.
    ja, dette var et bra utgengspunkt, blir nok like fint som lille snuppa sitt.
    LYkke til, gleder meg til å se det ferdig.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. skal si dere står på og jobber.. Og med noe så "gøy" som å male over furu ;)
    Flott blir det :))
    For noen store og flotte rom !! Gleder meg til å følge med videre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Heia Linda:) prinseserommet er bare såå vakkert, jeg kjenenr jeg gleder meg til å starte på min prinsesse sitt rom etter å ha set det dere har gjort. Er sikker på dette rommet også blir nydelig. Ønsker deg en fin onsdagskveld. klem monica

    SvarSlett
  11. Her går det unna gitt:)) Er det mulig å leie deg til litt malingsarbeid?? Nei, nå må jeg pelle meg avsted å kjøpe maling:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  12. Blir nok noe annet dette rommet ja .. :o) Er jo enig i at det kan bli tøft med en svart skinnsofa .. trenger jo ikke nødvendigvis være av den dyreste sorten .. :o) Men spennende å se hvordan det blir .. Bare det å få vekk det trehvite (og tapetbord) er jo som regel et løft.

    Lykke til - stor klem fra meg!

    SvarSlett
  13. Å, gleder meg til å se det ferdig!
    Jenterommet ble helt nydelig.
    Du får nok å gjøre, ja!
    Men så er det så god følelse når det er gjort!
    Lykke til.
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Det er slik med oppussing at det smitter, men skulle bare male litt og så plutselig skal man pusse opp rom etter rom.
    Masse lykke til og det blir sikkert kjempefin

    SvarSlett
  15. DET BLIR JO ET FLOTT ROM TIL GUTTEN DIN....Gleder meg å se...=) Kos deg...

    SvarSlett
  16. Takk for koselig besøk i bloggen min!

    For et kjempefint hus du har! Virkelig drømmehuset! Jeg drømmer om å bygge hus selv en gang... eller kanskje aller helst pusse opp et gammelt kråkeslott.

    SvarSlett
  17. så stort og flott utgangspunkt du har! dette blir sikkert kjempe fint! gleder meg til å se resultatet!!

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  18. Dere er bare superflinke om dagen altså!! Rommet er jo stort og flott og kosleig med skråtak,gleder meg veldig til å se det ferdig!!
    klem

    SvarSlett
  19. Dette blir spennende. Så fline, og effektive dere er :) Gleder meg til å se resultatet. Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  20. For ett fantastisk utgangspunkt! Gleder meg til å se hva dere får til, og hvilke ideer din sønn bare MÅ ha gjennomført ;))

    Rommet til datteren din har helt herlig!!

    Klem

    SvarSlett
  21. Hei Linda.

    Herre min hatt. Skal du frem med malekosten igjen? Skulle ønske jeg hadde litt av ditt pågangsmot.

    Male panel er en tung jobb, men det må vel ha gitt mersmak. Kan se for meg det endelige resultatet og det ser meget bra ut.

    Stå på. Beundrer din "guts".

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  22. Ah gleder meg til å se når det er ferdig:)
    Og prinsesse rommet ble helt herlig!Lekkert!
    Klemmer til DEG

    SvarSlett
  23. ÅÅ dette gleder jeg meg veldig til å se...skal si de har store flotte rom barna dine..

    Lykke til med jobbenO=)
    ha en fin dag.:
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  24. Dette var eit stort og flott rom, tenker det blir eit veldig bra gutterom etterkvart :)
    Det likner litt på halve barnerommet vårt... eg lurer på å dele det av sånn at dei to minste får kvart sitt rom. Men det er litt dumt å måtte dele opp eit sånt flott og stort barnerom- men eg finn nok ut av det til slutt ;)

    SvarSlett
  25. Lykke til med neste rom! Morsomt å følge med hvordan det blir! Ha en flott torsdag! :)

    SvarSlett
  26. Dette blir spennede, tenker han gleder seg ja.:-) flott utgangspunkt...Og den maritime borden syntes jeg faktisk var fin...isolert sett..men skjønner at den har gjort jobben sin der den er nå.:-) Huset deres minner ganske mye om vårt.:-)
    Må ta meg en rund tur rundt på bloggen din å titte litt.:-) Gry.:-))

    SvarSlett
  27. Lykke til med jobben, dere står skikkelig på . Han blir nok super fornøyd når det er ferdig

    SvarSlett
  28. skla si du er i seget for tiden!
    det ene rommet etter det andre.
    blir kjekt å se resultatet.

    SvarSlett
  29. Ja du har da litt og holde på med du no..alltid spennende å pusse opp gutterom for der er det så mye å finne på!!
    Gleder meg til å se hva du finner på....
    Følger med deg jeg!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  30. Blir kjempespennende å se resultatet :) vi har "samme rom" og det skal pusses opp snart.
    Tøft å skal prøve seg på et tenåringsgutterom :) de er ikke bestandig like lett :)
    Lykke til

    www.minidyll.com

    SvarSlett
  31. Jada bofsen vår er en sjarmerende frøken..Hun er så glad i snøen og er såååå glad for å komme ut om dagen.:-) Helt sjef...løper i hagen og lar seg erte av skjærene som flyr over henne.:-)

    SvarSlett
  32. Oi, for et stort og flott rom! Det har virkelig potensiale til å bli lekkert :) Gøy når man kan gjøre sånne forandringer.

    Ha ei god helg, og takk for koselig hilsen hos meg for ei stund siden :) Klem

    SvarSlett
  33. Lykke til med oppussing! =)

    Og lekker kake til prinsessen lengre ned på sida di =)

    god helg, Klemmer.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails