torsdag 7. januar 2010

Mine gardinløse vinduer måtte vike...:)

Jeg klarte visst ikke helt å slå meg til ro med gardinløse vinduer i stuen:) Ingen kan si at jeg ikke har prøvd, for det har jo faktisk vært slik noen måneder. Men nå måtte de altså vike, og nye gardiner er hengt opp.
Det var ikke så mye som skulle til før frua ble fornøyd. Helt enkle, hvite liftgardiner fra Åhlens, og vips, så fallt brikkene på plass igjen:) Pussig det der!! Interiør har mye med følelser å gjøre!




Det som er ok med slike gardiner, er at de ikke stjeler noe av lyset, men det virker allikevel litt lunere.

Vel, det var litt fra denne kanten i dag:)
En litt lykkeligere husfrue ønsker dere alle en strålende dag:)

Klem Linda

33 kommentarer:

  1. Helt enig med deg, det ble lunt og fint.
    ha en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint... men for en fantastisk flott utsikt-- og stuen din er virkelig flott..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!! :) Jeg angrer på at jeg ikke val tålmodig nok til å vente til jeg fant noen fine (og ikke altfor dyre) liftgardiner... Men vi har så klønete mål inni karmen. :S

    SvarSlett
  4. Kjempe fint ble det!
    Du har det nydelig du.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra C.

    SvarSlett
  5. Det ble veldig koselig!! Og det er vel slik på denne tiden av året at vi trenger det lunt rundt oss!!
    ha en fin torsdag :o)

    SvarSlett
  6. Kjempefint:)
    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei, så fine gardiner og så koselig du har det :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  8. Du bevarte den luftige følelsen med å velge disse... dette var pent!
    Klem J.

    SvarSlett
  9. Veldig koselig ble det! Jeg hadde det jo slik en god stund jeg også, uten gardiner, men nå som jeg endelig har fått gardiner er jeg sååå fornøyd! Det blir mye lunere og koseligere, det er helt sikkert!

    SvarSlett
  10. Syntes det ble veldig bra.
    Lyst og luftig!
    Fin dag til deg også!
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. Kjempefint ble det, nydelige gardiner du hadde fått deg,skjønner godt du ble fornøyd:)Du har det jo så flott i stuen din. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig ble det :)
    Jeg kan nok heller ikke være uten gardiner. har prøvd jeg og ;)
    Har de samme gardinene fra Åhlens i 2 andre rom og liker de bare såå godt..

    Ha en fin dag :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  13. Nydelige gardiner!!!
    Så lyse, luftige, og lune:))
    Tusen takk for awarden, den setter jeg stor pris på!
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  14. Utolig koselig rom,de gardinene ble jo kjempe fine og det trenger jo ikke være så mye før det luner litt :-)
    Ha en flott dag i vinterkulda

    Klem fra Anitas interiør verden

    SvarSlett
  15. Ble kjempefint med de gardinene. Ja, interiør har mye med følelser å gjøre... God følelse når man gjør små grep og kjenner den gode "fornøydfølelsen" komme;)

    Nyt vinteren, er jo så vakkert med all snøen:)
    Klem

    SvarSlett
  16. Veldig veldig fint! Jeg er mest glad i noe på vinduene selv!
    Ha en nydelig vinter dag!

    SvarSlett
  17. Dette ble jo kjæmpe fint:)ble nok litt lunere ja.så fint med gardiner som ikke stenger ut lyset.klem

    SvarSlett
  18. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)

    Ser ut som du har det ganske bra du også, stua di er LEKKER! Og jeg er glad det er flere enn meg som setter pris på de små ting og kan bli bittelitt lykkeligere av feks nye gardiner! :)

    Klem!

    SvarSlett
  19. Hei hei.

    Dette ble da meget så pent dette. Skjønner godt at du ville ha noe der, selv om helt sikkert ikke trengte det. men bare litt gjør susen. ;o)

    Ha en fin dag.

    Klem Simone

    SvarSlett
  20. Så fint det ble! Rommet virker mye lunere. Jeg vurderer å få liftgardiner i stuen vår også, vi er gardin-løse her også...

    Klem Kristine

    SvarSlett
  21. Du har det så inmari fint hos deg :-)

    SvarSlett
  22. Veldig veldig lekkert...det ser såå koselig ut på stuakroken din her!!
    Og gardinene dine er knall fine!

    Ønsker deg en fiiiiin Kveld.
    Klæm Linda

    SvarSlett
  23. Det ble kjempefin og lun stemning:) Elsker liftgardiner og hvite er så tidløst og greit! Ønsker deg en strålende torsdagskveld i kulda! Klem Linda :)

    SvarSlett
  24. Kjmpefint ble det!

    Ha en fin kveld,
    klem, I

    SvarSlett
  25. Det ble kjempekoselig! Er ikke så mye som skal til nei:)

    Ønsker deg en fin start på helgen!

    Klem

    SvarSlett
  26. Det var veldig fint med lift hos deg. Du har det jo fortsatt lyst der, og de tar ikke mye plass.

    Håper du har det varmt inne i denne kulda ute.
    Nattugla tutler nå i seng
    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  27. Tusen takk for at du vil følge min blogg Linda - kjempekoselig!
    Jeg skjønner godt at du trives med dine nye gardiner. Har gardinløse vinduer selv, men føler meg litt på utstilling noen ganger. Så her i Stavern ender det nok også med gardiner.
    Flott blogg du har!
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  28. Good morning:-) Så lunt og fint, tidløst og lyst men likevel koselig! Gratulerer. Jeg jobber med det samme på kjøkkenet, har så lyst på et med monogram på der. Vel, ha en skjønn helg! Klem, Marianne

    SvarSlett
  29. Rart hva noen gardiner kan gjøre med et rom! Ser veldig fint ut, og jeg kan være enig med deg at det ble lunere enn uten gardiner!
    Viktigste er nå uansett at husfruen er fornøyd ;)
    Ha en flott helg! :D

    SvarSlett
  30. lurte på det her en dag - hva du endte opp med ;)
    ble veldig fint!

    ...lurer på det selv... med kjøkkenet vårt ;)
    har hatt lift i tankene ja ;)

    SvarSlett
  31. Hei Linda.

    Dette var som tatt ut fra et interiørmagasin. Flott og herskapelig. Det gjorde seg med liftgardiner, virkelig.

    Klem fra Mona C

    SvarSlett
  32. Hei, Linda
    Takk for hilsen i bloggen min, den gjengjelder jeg med glede. Jeg måtte legge igjen en kommentar i dette innlegget selv om det ikke er det siste innlegget ditt. Gardinene gjorde seg virkelig i stuen deres. Det er som du beskriver det selv; de slepper inn lys, men luner likevel. Jeg er veldig glad i gardiner i rom og mener at rette gardiner blir som smykke i rommet. Har ikke sett stuen din uten gardiner, men var ihvertfall koselig med.

    Ellers må jeg også gratulere deg med nytt kamera, det er så kjekt å ta bilder med et skikkelig kamera. Synes du allerede har tatt noen flotte bilder. Fikk lyst til å reise til slalombakkene da jeg så bildene du tok i romjulen.

    Legger bloggen din i blogglisten min, slik at jeg kan komme innom den igjen. Ha en fin søndagskveld - klem fra Jannicke

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails