lørdag 16. januar 2010

Snuppa i siget.....:)

Veslemor har vært på svømmestevne i dag, og jeg er selvsagt verdens stolteste mamma :)
Hun svømmer så fint, og har virkelig teknikken inne allerede som 7-åring! (Snart 8 år da:)) Her ser dere bilde av henne når hun svømmer rygg. Hun har strake armer, ligger rolig med hodet og bruker beina riktig:) Ikke verst av lille snuppa mi:)


Ellers har det som ventet vært en hektisk dag her i huleheimen.
Hele prinsesserommet er nå ferdig grunnet og sparklet, så det går framover. Jeg gleder meg til det er helt ferdig!
Jeg fikk  kjøpt med meg noen friske tulipaner når jeg var ute og handlet mat tidligere i dag, så nå gleder jeg meg bare til synke ned i sofaen, nyte synet av vakre tulipaner og la meg underholde av tv-skjermen:)

 

Jeg har for øvrig både fått awarder og utfordringer de siste dagene, og det kommer jeg selvsagt tilbake til. Tusen takk til dere jeg har fått det av!!
Det er litt "småhektisk" akkurat nå bare, så jeg kommer sterkere tilbake:) Det verste er jo at jeg ikke får besøkt bloggene deres heller, så jeg føler jo at jeg går glipp av en hel masse her:)

Vel, nå skal lørdagskvelden nytes!!

Ha en fortsatt strålende helg alle sammen:)

Klem Linda

13 kommentarer:

  1. Kjempeflink jente. Blir alltid imponert av svømmere. Jeg var ikke noe særlig til svømmer..slukte alt for mye vann...

    De skohyllene så jeg nytten av. Kanskje jeg må ta meg en JYSK tur.

    Ha en fin helg.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Enda flere awarder til deg ligger inne hos meg :) Vel fortjent! :) Ha en forts. fin helg :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Ja..nå kan du sette deg og ta en velfortjent hvil etter all den sjauinga di:)Riktig flink du er....det er som du sier...en må smi mens jernet er varmt:)
    Kos deg
    klem klem

    SvarSlett
  4. Artig å se og høre fra svømmestevner:) Jeg var selv en aktiv svømmer i ungdommen. Trening nesten hver dag, samt noen morgentreninger;)
    Vet ikke hvor dere bor, men en venninne av meg driver Asker svømmeklubb. Vi svømte sammen i Bergen da vi var ungdommer;)
    Ha en fin lørdagskveld:)
    Tina

    SvarSlett
  5. Så flink hun er! Mange på den alderen kan jo ikke svømme i det hele tatt!

    God helg ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Så flink datteren din er, ser veldig konsentrert ut der hun svømmer. Jeg har akkurat lagt ut noen bilder av rommet til datteren min, hun liker fremdeles rosa (selv om hun snart er 12)

    Ønsker deg en fortsatt god helg (det som er igjen av den). Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  7. Dette ser utrolig profft ut, 7 år?!!
    Her ligger det nok mye trening bak, for jeg antar at hun går på svømming?!
    Skjønner godt at du er stolt:)
    Har selv en datter som snart blir 8, hun elsker å bade, men har ikke lært seg å svømme, svømmer bare under vann enda. Bassenget i bygda har vært stengt i 1 år, fordi politikerene ville legge det ned. Men med folketog og sterk motstand fra innbyggerne fikk vi heldigvis beholde det, og det åpnet igjen sist uke:) Det er jo SÅ viktig at skolebarn får svømmeopplæring!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Skal si du har kjøpt mange skohyller.. har du plass til alle dem da? Hehe... kanskje du er blant de heldige som har et stort kott til sko og slikt.. her i huset er det mangel på kott og oppbevaringsplasser... desverre. Så da gjelder det å ha system i sakene.
    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  9. Stor og flink jente!!! Og det skal bli gøy å se hvordan rommet hennes blir,Linda!
    klem

    SvarSlett
  10. Heisann!!

    Måtte innom deg, da jeg
    spottet din svømmende snuppe!
    Prinsessen min svømmer
    også, og rygg er
    favoritten.

    Må med det samme få si
    at stuen din er nydelig
    og bloggen veldig trivelig!

    Good søndag!
    Mvh

    SvarSlett
  11. Så gøy å være på svømmestevne, hun så jo helt superproff ut!! Jeg begynte å tenke på hvordan jeg ser ut i svømmehallen. Jeg har begynt å svømme for litt trim. Men teknikken min er nok ikke på din kjæres datters nivå, hehe. Jeg har ikke svømt siden skoletiden, også vil jeg helst ikke ha vann i ansiktet:) Ønsker deg en fin søndag!!

    SvarSlett
  12. Tjhoheiiiiii..
    And the winner is: YOU!!!!!!
    he he he...Du ble vinneren av min Give away!!!!!!
    Kom innom bloggen min da!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  13. God kveld.

    Flink lita jente du har da. ;o) Kan du være stolt.
    Å gratulerer så masse med awarder, heldig du. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails