torsdag 14. januar 2010

Skohyller i lange baner.....:)

Det er både "ryddesjau" og oppussing på samme tid her i huleheimen om dagen:) Når man først begynner, så får man jo liksom litt "ånden", og da er det bare til å smi mens jernet er varmt:)
Det ryddes i boder og garderober, og i den forbindelse har jeg vært og kjøpt skohyller på Jysk i dag. Superbillig og veldig fine! Her har jeg satt sammen to og to, og de kan jo kobles sammen etter ønsker og behov:)

Og ellers så er vi ferdige med kvistlakkingen, og første strøket med grunning av taket på rommet til "lillemor", så da går det jo litt framover:)
Det hjalp veldig bare det:)


Vel, da ble det kun en liten praktisk oppdatering herfra i dag:)
Ha en fortsatt fin torsdag alle sammen:)

Klem Linda

16 kommentarer:

  1. Kjekke skohyller!De får man aldri nok av!!Det er så deilig å få malt over de trehvite flatene :-D...Vi har en stor loftstue hvor tak,vegger og gulv roper etter litt maling!Men prosjektet er stooooort så det ligger stadig på vent :-/Tenker frøkna blir fornøyd med litt makeover....;-)Ha en fin kveld.Hilsen Mona

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er! Både ryddesjau og oppussing på en gang! Det er jo så utrolig deilig etterpå, når man er ferdig og bare kan nyte resultatet!:)

    Lykke til! Klem Nina

    SvarSlett
  3. Der gav du meg et godt tips! Skohyller er virkelig noe jeg trenger, og de så jo ganske fine ut også. Tror jeg skal ta meg en tur på jysk. Lykke til med oppussing!!

    SvarSlett
  4. De skohyllene var super! Kanskje jeg må ta meg en tur til Jysk også!!!
    Stor forandring på rommet allerede,ja.
    Det blir fint.
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Praktiske de hyllene der ja. Om man er mange vaffal. ;o)

    Det rommet kommer jo bare til og bli så fint i hvitt da. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  6. fine skohyller, så de på en annen blogg her om dagen også.. de var jo superbillige og smarte!

    Åh, det blir nok stas med nytt rom til lilleprinsessa :) gleder meg til å se resultatet :)

    kos dere masse i helga! blir nok kanskje maling på dere?

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  7. Tusen takk for tips om skohyller - de vil jeg også ha!
    Riktig god helg til deg og dine,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. Flott blogg du har:)

    Fine skohyller. Skulle hatt noen sånne. Det blir en del sko når man er fem i huset. Og fire av de er jenter;) Det er vel ingen hemmelighet at de aller fleste jenter har skodilla:)

    Wib

    SvarSlett
  9. Snupperommet ligger an til å bli fantastisk! Er jo flott allerede synes jeg...men skjønner jo at andre enn meg også blir lei furu ;-) Ellers misunner jeg deg plassen til alle disse fine skohyllene. Lettere å holde orden når man har plass til å holde orden liksom. God helg! :)

    SvarSlett
  10. Så fine skohyller:)Det blir spennende å se rommet ferdig:) Ha en super maleoppussingshelg:)

    SvarSlett
  11. Så flinke dere er:) Kjekt med bilder underveis. Klem

    SvarSlett
  12. Jeg skulle egentlig bare litt innom bloggland før jeg la meg, men nå har jeg sittet og kost meg gjennom bloggen din lenge. Du har et nydelig hjem du kan være stolt av! :) Kommer så gjerne tilbake!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  13. Det ligger en liten ting på bloggen din til deg fra meg:)håper du vil ha den...den er vel fortjent:)

    Klem fra Monja

    SvarSlett
  14. Så fint det blir, jammen et fint rom og godt utgangspunkt.

    SvarSlett
  15. Hei Linda...så spennende det skal bli å se det ferdige resultatet. Skjønner du har mer enn nok å gjøre.....nydelig datter du har også. Hun får vel snart tilbud om modelloppdrag ho der;o) Lykke til videre med oppussingen. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  16. Kjekt med opprydning i sko og klær. Fine bilder, gleder meg til å se resultatet ab jentas rom. Ser fint ut. Håper du tar turen innom meg og legger deg til som følger..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails