tirsdag 26. januar 2010

En prinsesse verdig...:)

Jeg føler at jeg er litt i faresonen for å repetere meg selv i det uendelige akkurat nå, men jeg velger å la det stå til:)
Det skjer jo stadig litt nytt på rommet til veslmor om dagen, og det er jo litt hyggelig å vise det fram:)
Nå har vi fått de nye tekstilene fra Green Gate som jeg bestilte på Nordhjem i forrige uke, og snuppa ble så fornøyd!

Både de to fremste putene og sengeteppet er fra GG. Søtt, ikke sant? :)

Sofaen har også blitt kledd i quiltet lappeteppe i rosa selvfølgelig :) Veldig koselig med litt farger på tekstiler når rommet ellers er helt hvitt.

Tekstil-bokser fra Green Gate, og Tilda-bokser til oppbevaring. Det samler seg alltid litt "krimskrams" på små prinsesser's rom, så da er disse supre:) Søte å se på også da:)

Disse bamsebildene har overlevd oppussingen, og fått bli med videre:)
De har hengt på rommet hennes siden hun ble født.

Søte lykter. Faktisk kjøpt på Rema i sin tid:)

Ekstra tepper har fått plassen oppe på klesskapet.

Vakkert fra GG:)

Praktisk og søtt på samme tid:)

Det eneste som mangler nå, er nye lamper, og de vi har bestemt oss for har vistnok kommet i butikken. Jeg må kjøre til nabo-byen for å få tak i dem, så det håper jeg at jeg får gjort en av de første dagene:)

Da er det kanskje fare for at det fortsatt kommer noen bilder fra jenterommet, men dere får stå ut med meg:)

Ha en riktig fin tirsdag alle sammen:)
Klem Linda

37 kommentarer:

  1. Får et vakkert rom du har skapt!

    Nå fikk jeg lyst til å gjøre noe med vårt prinsesserom!

    Skal male taket der snart, så da får jeg ta runde med både ommøblering,rydding og shopping da tenker jeg.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Utrolig flott rom! Man får jo virkelig prinsessefølelsen når man går inn der;)
    Skjønner godt bamsebildene måtte med, for de var søte;)
    Ha en god og kongelig dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fint prinsesse rommet ble. Kan tenke meg
    hun koser seg der ;) Sikkert morsomt å ta med
    venninner hjem for å vise frem.

    Ha en fortsatt fin dag.
    Hilsen fra Mysen.

    SvarSlett
  4. Nydelig og romantisk.......
    grattis med premien din....
    ha det godt
    klemmerpå

    SvarSlett
  5. Klart du må vise frem rommet flere ganger når det er så lekkert som dette. Dessuten er det jo nye ting som kommer til etterhvert og det må jo blogges. Rommet er virkelig lekkert, dere har vært flinke.

    Ha det bra - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  6. Rommet er virkelig en prinsesse verdig! Jeg liker så godt tekstilene du har valgt. Fine rosanyanser og mønstre.

    Jeg legger meg til som følger slik at jeg ikke går glipp av kommende prinsesserom-bilder ;)

    Ha en fin tirsdags kveld!

    SvarSlett
  7. kjempe fine tekstiler og bokser!
    veldig koselig og jentete.

    SvarSlett
  8. Hei, så kjempe fint rom hun har fått :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  9. Et helt herlig jenterom - kunne bodd der jeg ;)
    Rosa er en av mine farger.
    Ha en fin uke.
    Britt Eva

    SvarSlett
  10. Oj så fint da! Snakk om heldig prinsesse som har deg som mamma til å fikse for seg:) Det sengeteppet var spesielt fint synes jeg! Håper jenta di koser seg masse på rommet sitt!

    SvarSlett
  11. Nydelig oppusset prinsesse rom, skjønner godt hun er fornøyd:)
    Ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  12. Åhhh så koselig da! Absolutt en prinsesse verdig! :)

    SvarSlett
  13. Hun er super heldig frk da.. så vakkert og flott rom hun har fått... skjønner godt hun er fornøyd ja.. Og dere har vært flinke..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  14. Rommet er helt nydelig!!

    Janicke :-)

    SvarSlett
  15. Det var helt nydelig! Virkelig et prinsesserom!

    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  16. Så koselig rommet ble! :) Ordentlig prinsesserom.

    SvarSlett
  17. Lekkert rom til jenta de.
    Skikkelig mye flotte detaljer

    SvarSlett
  18. Nydelig har det blitt! Tror jeg skal la vår prinsesse få ta en titt på dette. Hun fortalte nemlig her om dagen at nå skulle rommet pusses opp. Det var barnslig det hun hadde med prinsessekroner på veggene og rosa striper. Hun vil ha hvitt og rødt rom! Jeg vil egentlig ikke bort fra det rosa jeg da ... viser jeg henne disse bildene du har tatt, kan jeg kanskje få henne med meg på hvite vegger og rosa tilbehør. Kjempesøtt!

    Klem ♥

    SvarSlett
  19. tror rett og slett jeg flytter inn!!! dette er jo et helt nydelig jenterom!!

    ønsker deg en fin kveld
    klem beate

    SvarSlett
  20. Hei Linda
    For et nyyydelig rom prinsessa har fått seg. Skikkelig innbydende og koselig.
    Du er så flink atte... :-)
    Og jeg gleder meg til å se rommet med de nye lampene. :o)
    Klem Tone

    SvarSlett
  21. Kjempeflott prinsesserom!
    Skjønner godt du vil vise det fram;)

    SvarSlett
  22. Utrolig flott prinsesserom!! Såå fint det var med GG sengeteppe og de putene !! Kan tenke det er ei som trives i den lune hulen:)) Ha en fin tirsdagskveld! Klem Linda

    SvarSlett
  23. Her snakker vi definitivt jenterom, veldig fint ble det. Håper hun vil trives godt der inne i sin rosa hule. Hvor gammel er hun?

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  24. hei og hå...gg har mye flott,har selv et gg sengeteppe på senga til Sofie,og innmari glad i det,kanksje mer glad i det enn hun selv er;)

    Idag når jeg ruslet rundt her i Gamlebyen i Nice kom jeg over en interiørforettning med masse GG og annet interiørsnadder;)men var så kronglete å komme til med barnevogner,så tar det en dag alene...vel og merke visa kortet skal få henge med da...hehe....

    fortsatt god kveld..

    klemmer fra Monja

    SvarSlett
  25. Vi overlever dette - lekkert rom :o) Spennende å se hvordan det blir vettu :o)

    Ha en fortsatt fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  26. Nyydelig prinsesse rom med nydelig tekstiler. Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  27. Hei.

    Nydelig prinsesserom. Kan tenke meg at prinsessa er stolt nå.

    Klem fra MC♥

    SvarSlett
  28. Nydelig!! Får aldri nok av slike oppusingsprosjekt her i bloggeland;)
    Brukte du vannbasert eller oljemaling???
    Har ei loftstue som står og roper om hjelp:))
    Har ikke så lyst å bruke oljemaling.
    Ønsker deg en fin onsdag,klem Hanne

    SvarSlett
  29. Tusen takk! Gratulerer til deg, og! Så du akkurat hadde fått den:)

    Så fint rommet blir! Akkurat sånn jeg ville hatt det selv, om jeg var 8 år!

    Ha en fortsatt fin kveld! Klem Nina

    SvarSlett
  30. Nydelige bilder av supersøte ting! :-) Et kjempeflott rom hun har fått! Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  31. Veldig koselig rom!! Er jo bare SÅ kjekt å lage/pynte prinsesserom!

    Ha en riktig fin onsdag ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  32. Hei Linda, her har det skjedd mye, veldig raskt!! Så utrolig fint rommet hennes ble! NÅ tør hun vel ha med vennene hjem;-)) Gratulerer med vel overstått, NYDELIG kake! Var artig å lese om deg, jeg ahr samme utdannelse, og jobber ikek som det jeg heller. Mne du, jeg ahr faktisk KLART å slutte med PMax i uka, kun i helgene! Du verden som jeg gleder emg til fredagene nå... Hils henne og si rommet ble kejmpefint! Jeg måtte endre fra pikerom til størrejenterom, de har meninger de barna...;-) Men bamsene fikk bli her også, heldigvis!:-) Klem, Marianne

    SvarSlett
  33. Nydelig jenterom! Flotte bokser fra Tilda og Green Gate...
    Gleder meg til å se hvor fint gutterommet blir også!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  34. Her var det mange fine rosa og skjønne detaljer. Nydelig :)

    SvarSlett
  35. Hej.:-) Se her ja..en liten rosa prinsesse til:.) er nok litt mindre enn min store rosa freak.:-) Flott det var her.:-) En fin dag til deg også.:-) Klem Gry

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails