søndag 3. mai 2009

Årets første båttur :)

I dag var vi så heldige å bli bedt med på båttur av noen gode venner:) Det var ikke så veldig varmt, men vi "tøffet" utover i lav fart, og bare koste oss med å være ute i sjølufta og nyte utsikten i den vakre skjærgården:) Vi kjørte til Skjærhalden på Hvaler (hvis noen har sett serien som gikk på tv) Det er utrolig nydelig der! Der tuslet vi innom en koselig resturrant og spiste en bedre lunsj :
Her ser vi to små frøkner som koser seg:) De har full kontroll på alt som skjer :)

Og her ser vi den flotte båten! Ikke noe problem å være på vannet selv om været ikke er helt topp da!

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen:)

Klem Linda

12 kommentarer:

  1. så kjekt å bli bedt med på båttur da :)
    flott båt..en sånn ville nok mannen min hatt.

    SvarSlett
  2. Åj,for en båt....skjønner godt at dere trives til sjøs!!

    SvarSlett
  3. Dette så absolutt ikke vondt ut. Tror jammen meg jeg hadde kasta meg med jeg også om noen ropte fra kjellern her at jeg måtte hoppe på! Båt er jo bare såååå utrolig trivelig. Avslappende!

    SvarSlett
  4. wow...dette var litt av en "skute" og nok kjekt å få en tur med denne:o)
    fine omgivelser dere har vært i:o)

    ha en fin kveld.o)

    SvarSlett
  5. Herlig! Vi har også vært på bøljan blå denne helgen. Det gjelder å nyte livet når man kan? Det kommer tidsnok hverdager...
    Du har en kjempefin blogg!
    Ha en fortsatt fin uke.
    Mvh Heidi

    SvarSlett
  6. Jøss for en båt :)
    Så koselig ut ja,skjønner godt at de koser seg :)
    Hvaler ja,så den serien,forelsket meg i den plassen !

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem Siw

    SvarSlett
  7. Så deilig å få seg en tur på sjøen! Vi har ikke fått lagt ut båten ennå, men det skjer nok snart. Er jo så fint på Skjærhalden! Vi pleier rett som det er å stikke innom Herføl, og for ikke å snakke om Koster! Ellers er jo området rundt der helt fantastisk! Skikkelig skjærgårds-idyll!:)

    Ha en fin kveld! Klem Nina

    SvarSlett
  8. Heia,

    Det ser ut som om dere hadde en deilig dag på sjøen ja!!!!
    Takk for hilsen på min blogg.....
    Jeg må si det samme tilbake til deg: du har flotte bilder og vakker blogg!
    - og ikke minst, skjønne barn - ser det ut til!!!

    Ha en deilig mai-dag!
    Varm klem fra Sandefjord

    SvarSlett
  9. Hei igjen.
    En båttur er jo alltid like hyggelig og Hvaler ... Hvaler er SOMMER, liksom.
    Kos deg med våren !

    SvarSlett
  10. Oi, det var litt av en båt!!! Noe annet enn kanoen vår, ja:-) Ha en fin kveld, Marianne ferdig med kveldsroturen sin:-)

    SvarSlett
  11. Deilig med sjølukt og båt! Kjempe stillig båt!!

    Klem

    SvarSlett
  12. For en båt! Skjønner at dere hadde en fin dag ute å sjøen med den. Hyggelig å kunne besøke slike koselige steder da!

    :) Klem M

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails