mandag 4. mai 2009

Noen som kjenner dette fenomenet??

Når vi var på båttur i går, så oppdaget vi plutselig at sola så slik ut! Det var en veldig tydelig ring rundt hele sola. Jeg tror jeg har hørt at det er et slags vær-fenomen eller noe?!? Jeg kommer ikke på hva det kan være. Noen som vet, eller kan tenke seg hvorfor den så slik ut? Det var enda tydeligere i virkeligheten enn det jeg klarte å fange opp med kameraet på mobiltelefonen :)
Uansett, værfenomen eller ikke, ha en fin mandagskveld :)
Nå nærmer det seg avreise til Praha for meg. Vi reiser på torsdag morgen, og jeg gleder meg veldig:)
Jeg har ikke vært der før, men har hørt at det er en nydelig by, så hvis noen har tips om shopping eller annet, so let me know :o)

Klem Linda

5 kommentarer:

  1. Er dårlig med slike vær-tegn,
    men det er sikkert ikke vanskelig å finne ut av!
    Vakkert var det iallefall!!

    Ser ut som dere har kost dere skikkelig på sjøen!
    Svigerfar bor på Hvaler, så vi er stort sett der en gang i året i hvertfall.
    Var ekstra morsomt å følge med på TV-serien når man var såpass kjent i området!

    Har ikke vært i Praha så har lite å bidra med utover at alle jeg kjenner som har vært der, skryter voldsomt, så jeg tror du har noe å se fram til!
    Kos deg masse!
    klem fra Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  2. Dette var magisk!! Aner ikke hva det betyr .
    Dere har hatt en flott helg på Hvaler ser jeg-idyllisk!!
    Go tur til Praha, kunne godt tenkt med dit på shopping:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Snedig"
    Har aldri sett noe sånt jeg og langt mindre aner jeg hva det betyr. Men vakkert var det i allefall :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hejsa..
    Første gang jeg er forbi, din rigtige fine Blog. Her er en masse fine billeder, og en masse inspiration.
    Her vil jeg helt sikker komme tilbage til:-)
    Ikke så længe siden, at vi så det samme vejrfænomen her i Danmark!!!

    Her en forklaring på hvad det er:-)
    Skrevet på Dmi....

    ...Halo...
    Lysende ring omkring Solen eller Månen. Dannes ved lysets brydning i iskrystaller i cirrostratusskyer. Kan være varsel om at et nedbørområde er undervejs.

    God uge.
    MY home & my castle
    Dorthe

    SvarSlett
  5. Ikke vet jeg hva det fenomenet heter, og ikke kan jeg gi tips om Praha, men den folien på baderomsvinduet vårt finner du på vakrevinduer.no ;0)
    Lettvint og dekorativt, koselig komentar om badet vårt;0)
    Ha en fin tirsdag og en god tur.
    Klem fra Aina.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails