torsdag 28. mai 2009

Velkommen :)

Nå har vi nesten blåst bort her på Østlandet de siste dagene, så nå på ettermiddagen var det deilig å kunne åpne dørene og våge seg ut igjen:)
Jeg har kjøpt litt blomster og litt forskjellig "stæsj" og pyntet litt ved inngangaspartiet vårt. Det er jo litt ekstra hyggelig å pynte her, for det er jo med på å ønske "folk & fe" velkommen :)
Hjertene på døra kjøpte jeg i går, og de synes jeg ble ganske søte der :)

På trappa står en liten sittegruppe, og her er det deilig å sitte å følge med på gata's liv og røre, og kanskje ha noe avkjølende i koppen:)
Her er en annen koselig benk som det går an å "slenge seg" nedpå for å ta fem minutter:) Denne sammenplantingen tror jeg blir fin bare den for vokst seg litt utover i krukka:)

Og til slutt må jeg jo bare vise dere hvilken vakker liten blomsterbukett lille prinsessa kom inn med til sin kjære mamma i dag:) Det finnes vel ikke noe koseligere enn å få blomster av "små gartnere" :)

Ha en koselig kveld alle sammen:)

Klem Linda

10 kommentarer:

  1. Å, så fint du har gjort istand!!! Nydelige blomster! Blåser bort her også... Men til helga...:-)

    Kos deg videre, klem fra M

    SvarSlett
  2. såå nydelig inngangsparti!! Skikkelig pent ble det! Du er veldig flink:) kose deg i solen:) stor klem fra Lillan

    SvarSlett
  3. Så fint det er hos deg. Dobbel utgangsdør er virkelig lekkert.

    SvarSlett
  4. Nydelig flott!!
    Får lyst å pynte selv når jeg ser så mye fint...men så tenker jeg at siden jeg skal flytte om to mnd så ser jeg ikke helt vitsen...men så får jeg noen glimt innimellom og sier til meg selv at jeg kan jo ha det pent den tiden jeg skal bo her da.....nei, jeg vet ikke...frustrert..hehe
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. Så nydelig inngangsparti hos dere, kjempekoselig!: )

    Ønsker deg en god helg, Linda!

    Klem: )

    SvarSlett
  6. Så koselig du har gjort det ved inngangspartiet! Har ikke fått blogget så mye i det siste, og dermed ikke fått tittet så mye innom bloggene.. Men har hos deg var det utrolig mye nytt og fint å se på! Og gratulerer med dagen som var! Du holder deg jo godt, da, så tror ikke du trenger å begkymre deg for alderen på ei stund!:)

    Egentlig litt rart at jeg ikke har sett deg i noen svømmehaller rundt omkring?.. Vi er stadig på farten, vi og, men gikk glipp av forrige helg, for da var vi i konfirmasjon. I morgen drar David til Frognerbadet på stevne hele helga, kanskje noen av gutta dine skal dit, også? Jeg jobber hele pinsa, så jeg går glipp av det, og det er jo litt trist!

    Ihvertfall, ha en fin Pinse!

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Så flott!!
    Her kan man virkelig føle seg velkommen ja!!
    Nydelig pyntet over alt hos deg, med skjønne blomster både her og der.
    Men koseligs av alt er og blir en bukett plukket av små barne hender!!
    Kos deg masse i pinsa, jeg driver å pakker til nok en langhelg på landet!!
    Klem fra Meg!
    Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  8. SÅ nydelig "uteliv" du har!Hege

    SvarSlett
  9. Så pent du har det, og så velkommen man må føle seg. Det er så koselig med pene inngangspartier. Blir rent misunnelig *rødmer* Selv har vi en grushaug og ei trapp på halv tolv, men hvis lykken står oss bi blir det bedring i løpet av sommeren. Gleder meg til å pynte utenfor jeg også :) Goood pinse!

    SvarSlett
  10. Superfint hos deg,her hadde jeg følt meg velkommen ja,ingen tvil om det! Kos deg i varmen i helgen,klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails