fredag 22. mai 2009

Polkadotter i sengen....:)

Her kommer et par bilder av det nye sengetøyet som jeg kjøpte i går, denne gang ferdig lagt på sengen:)
Du verden, så mange blogginlegg man kan klare å få ut av et enkelt sengesett :o)
Det er flere av dere herlige blogg-damer som har lurt på hvor disse sengetøyene er kjøpt. Tydeligvis flere enn meg som er litt fan av polkadotter om dagen :o).... Og da kan jeg informere om at de er kjøpt hos Bohus, og de finnes i flere forskjellige farger :) De kommer fra Turiform.
Ellers er jeg stasjonert i Oslo inne i en svømmehall hele helgen, så det var de fridagene?! Hva gjør vi ikke for de barna?

Ha en fortsatt fin helg alle sammen:)
Take care :) Klem Linda

8 kommentarer:

  1. Nydelig sengesett :))
    Kanskje noe for meg dette ;)

    Ha en fin helg i svømmehallen ;)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Helt enig; nyyydelig! Fikk nesten lyst til å legge meg nedpå jeg .-)
    Og jeg sier det engnag til<, du må ikke finne på å male den flotte senga deres!

    Ha en fin dag i svømmehallen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så delikat den sengen så ut.. flott sengetøy!
    Ha en fin helg..
    klem

    SvarSlett
  4. kjempelekkert:) Får ikke sett nok av sengetøyet uansett, for det er så vakkert:) klem monica

    SvarSlett
  5. Skulle nesten ha invistert i eit slikt eit! Dette var nydeleg, og hadde passa perfekt på senga mi:)
    God helg i svømmehallen;)

    SvarSlett
  6. Lekkert!!! Sengetøy er viktig:-)

    SvarSlett
  7. Så flott sengesett!! Håper du har en flott lørdag!! Klem-Mia

    SvarSlett
  8. Så fint det ble, så ut som en skikkelig deilig seng og legge seg i.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails