tirsdag 12. mai 2009

En aldri så liten start :)

Nå har jeg lest om hager, planting og uterom hos de aller fleste av dere bloggedamer en ganske god stund, og jeg synes at det er så mange av dere som er så kreative og flinke!! Men her har det ikke akkurat vært så mye hagerelatert stoff enda:) Jeg er nok ikke akkurat damen med de grønneste fingrene i nabolaget her heller, og jeg er heller ikke typen som skånsomt pleier sine "kjære blomsterskatter" og bærer dem trygt inn om natten i tilfelle nattefrost:) Nei, jeg må nok i alle fall vente slik at jeg slipper det, ellers er nok faren stor for at jeg hadde glemt de ute akkurat på den kaldeste natten :o)Jeg kjenner meg selv såpass, selv om jeg nok skulle ønske at jeg var et naturtalent når det kommer til blomster:)
Nå har jeg i alle fall så smått kommet litt i gang med uterommet jeg også. I dag fikk jeg kjøpt nye puter til sittegruppen som vi har foran huset, og såvidt begynnt å kjøpe litt blomster:)





Vi går en deilig tid i møte dere!:)
Ha en flott tirsdagskveld! Her bærer det av gårde på trening først:)
Klem Linda


7 kommentarer:

  1. Så koselige bilder fra verandaen din, kjempefint var det!: ) Jeg så faktisk på samme stjernepleddet på kid idag, hadde passet perfekt på min veranda også!: )

    God treningsøkt!!; )

    Klem

    SvarSlett
  2. Ser jo at solen skinner og ute plassen din er flott!! God trening og god tv-kveld!! Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Hei på deg...
    Så nydelig uterom du har. Flotte hvite hagemøbler, og så ser jeg du har vært på Kid du også ;o) Jeg bare elsker den kurvserien. Jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt mer, for nå ryktes det at butikkene er tomme....

    Ha en herlig vårkveld!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. innom for å ønske deg en fin kveld:O)
    Her var det sommerstemning!! Klem fra Lillan

    SvarSlett
  5. Jeg er så heldig at jeg har en mann som røyker (skrev jeg virkelig heldig nå??).... Vel, anywhuuuu; han henter ved mens han røyker, han går ut med søpla mens han røyker, han raker plenen mens han røyker og han måker snø mens han røyker. Og så husker han på plantene på trappa når han tar kveldens siste røyk der ute. ;)

    Hver gang jeg trenger noe utefra blir han sendt ut med sigaretten. ;)

    Ha en flott kveld!!!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  6. herlig sommerstemning på bildene dine.

    SvarSlett
  7. Det var jo bare SÅ lekkert Linda!
    Ingenting kan måle seg med hvite hagemøbler...
    Utenfor hos oss ser det nesten ut som en tater-leir for tiden, grave arbeid fra i høst kan ikke lengre skjules under snøen...så det er bare å brette opp ermene..
    Men ikke den mest fristende jobben å gå løs på , men må man så må man!
    Har ikke særlig grønne fingre jeg heller, men må ha blomster rundt meg!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Gunn-Cathrine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails