lørdag 2. mai 2009

Egentlig til uterommet :)

Vi holder fortsatt på med å vaske og skure her hjemme, så pyntingen ute lar fortsatt vente på seg:) Jeg driver imidlertid og planlegger litt hva jeg skal ha rundt omkring, og i dag kjøpte jeg litt småtteri som sikkert kan bli fint ute. Jeg kjøpte blant annet en koselig kurv og lykt fra Noral. Jeg likte så godt den mørke kurv-fargen på disse:)

En liten hvit trekurv kan brukes til så mangt:)

Den kan jo kanskje være søt slik?

Ha en fortsatt strålende helg alle sammen!

Klem Linda

9 kommentarer:

  1. Hei! Så fine ting du har kjøpt, og trappeplassen din ble helt nydelig, likte de putene hurr mycke som helst:-) God mai fra Marianne:-)

    SvarSlett
  2. Hm..jes synes nettopp jeg så så fine bilder fra uteplassen din!

    Men kjempeflotte ting du har kjøpt, som garantert vil bli fine ute...:)

    Klem M

    SvarSlett
  3. Så herlig, tror jammen vi har samme smak jeg! Fortsatt god helg til deg :-)

    SvarSlett
  4. Veldig fint med mørk kurv mot hvitt!! Digger alle disse hageinnleggen om dagen,kos deg videre!! Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  5. Nydelige ting du har kjøpt deg :) Likte alt sammen jeg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Så fint at du ville være med i trekning.
    Flotte kurv du har kjøpt.
    Klem, Marilyn

    SvarSlett
  7. Så nydelig det er med hvite blomster til kurvene du har kjøpt. Jeg liker det og skal i morgen den dag bytte ut urner med kurv isteden. Ha en herlig morgendag.

    SvarSlett
  8. Kurv er alltid koselig, både ute å inne.
    De vil og passe utmerket til de rosa putene dine,
    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  9. Så mye flott du har kjøpt det. Jeg er veldig glad i kurv selv.

    Klem Silje!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails