onsdag 13. mai 2009

Litt mer blomster....

I dag har jeg fått kjøpt litt mer blomster. Jeg har foreløpig bare kjøpt noen ampler som skal henges litt rundt omkring, så den store plantingen i krukker og potter har jeg ikke tatt fatt på enda:)
Vi har enda mye som skal gjøres på huset, så jeg kommer nok til å ta litt og litt. Small steps, folkens. Small steps! Hihi:o)
Jeg har forresten bakt solboller til mine "kjære håpefulle"i dag, og feedbacken fra dem var: "Å, de smakte bare himmelsk!! Hvorfor baker du ikke hver dag mamma?"
Øhh?? Bake hver dag du liksom?? Det får da vel jamme holde at jeg baker sånn en "bitteliten gang i blant"?!









Ha en flott onsdagskveld alle sammen:)
Klem Linda

7 kommentarer:

  1. Så koselig det ble hos deg!
    Blomster gjør virkelig susen altså...
    Skjønner godt at barna ble begeistrert...de så knallgode ut...mmm!

    Hvem ville ikke ha kommet hjem til nybakst hver dag??hi,hi...men det gjelder å ikke skjemme de helt bort...da blir det jo så mye mer stas når en "slår til" som supermamma!!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!!
    (som alltid fra deg:))
    Ha en flott kveld du også Linda!
    Klem fra Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  2. Nydelig med blomster :)
    Jeg hadde store planer idag om å plante, men de står i posene sine enda ;)
    Men imorgen.... hvis været holder ;)

    Baksten så kjempegod ut.. Jeg elsker en fin gjærbakst..
    Ha en fin kveld :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Det er så koselig når ungene faktisk legger merke til at man har gjort noe ekstra. Og det gjør man jo ikke hvis det er hverdagskost?
    Jeg liker også å bake skillingsboller. Skal love at det få ben å gå på!
    Lykke til med plantingen, du har et kjempefint hjem.
    Mvh Heidi

    SvarSlett
  4. Mmmmmm de så jammen gode ut. Tror jeg må bake litt en dag snart jeg også:-)
    Kjempe flotte blomster. Litt redd for at det er litt for kaldt om natta her litt lengre nord enda, men meget snart må det bli. Hadde vært koselig med litt til 17 mai da.

    klem

    SvarSlett
  5. Hei, så bra Prahaturen var topp!!!! Og blomstene dine vil jeg også gjerne ha:-)

    Kelm fra Marianne

    SvarSlett
  6. så skjønne blomster du har pyntet med og solskinnsbollene dine så nydelige ut... mmm:) Forstår godt de\ine søte små har lyst at du skal bake hver dag da;) Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

    SvarSlett
  7. Jeg tror jeg er sistemann ut med planting, iallefall i bloggeland....
    Før den 17. blir det i allefall mer grønt rundt meg.
    Veldig fint hos deg!
    Klem fra M

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails