lørdag 23. mai 2009

Ny mobiltelefon :o)

I dag har jeg vært så heldig få den mobiltelefonen som jeg har ønsket meg ganske lenge!!
Min snille mann har vært på shopping, og til og med fått tak i en rosa utgave! Er det rart jeg er glad i han?!
Er det litt for barnslig med rosa telefon for ei voksen "dame" dere?? Veldig lekker da !!
Modellen heter Sony Ericson C 905, og er helt suveren. Den har et kamera med hele 8.1 MP, og egner seg veldig bra til blogging.....visstnok!? Jeg skal lære meg alle detaljene etterhvert:)

Kos dere masse på en lørdagskveld jenter!!

Klem Linda

10 kommentarer:

  1. Kjempelekker telefon. KUnne tenkt meg en slik selv. Liker den rosafargen. Skjønner godt du er glad i mannen din som kommer å gir deg en ting du har ønsket deg.

    SvarSlett
  2. Den var virkelig lekker :) En sånn kunne jeg og hatt, og for et kamera da :))
    Synes rååsa telefon er stilig jeg ;)

    Klem, Kari

    SvarSlett
  3. Lekker telefon!!
    Skifter ut min sånn avogtil men bruker så laaaang tid å bli kjent med en ny:o)

    ha en fin søndag:o)

    SvarSlett
  4. Rosa telefon er midt i blinken for damer i sin beste alder! Lekker var den :-)

    Ha end eilig hagedag :-)

    SvarSlett
  5. Hei
    Gratulerer med søt rosa telefon ;)
    Har kost meg med bloggen din nå,en stund siden jeg har vært her...
    Masse fint å se!
    Nydelige barn du har...
    Skikkelig koselig i huset ditt!

    Klem Siw

    SvarSlett
  6. Den var lekker, skulle gjerne hatt en slik selv. For en snill mann du har.
    Ha en fin søndag.
    Klem Marilyn

    SvarSlett
  7. Så snill mann.. lekker tlf.. jeg ønsker meg en slik en jeg også!
    Ha en fin søndag..
    klem

    SvarSlett
  8. Heldiggrisen:-) Super lekker. Og nei, det kan alldri bli for mye rosa!!!:-)
    Deilig det nye sengetøyet ja? Vi har nemlig maken, og jeg er veldig fornøyd med kvaiteten i forhold til prisen.

    Håper du får en flott kommende uke.

    klem

    SvarSlett
  9. Gratis med ny telefon:)) Den var lekker, klart vi damene må ha rosa:)
    Nå kan du blogge i vei:)
    Ha en flott uke,klem:)

    SvarSlett
  10. Heldiggris!
    Men du har helt sikkert fortjent den...!!!
    Fantastisk loftsstue dere har!
    Virkelig lekker! (måtte oppdattere meg litt, jeg som har vært borte i 4 dager..he,he)
    Klem fra meg!
    Gunn-Cathrine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails