fredag 29. mai 2009

Den store shoppingdagen:)

I dag var jeg virkelig i shoppe-modus, men jeg føler litt på det i etterkant, at jeg egentlig kanskje tok litt av?! Noen som føler det litt sånn i blant?? Det går liksom litt på samvittigheten løs!
Jeg følte i alle fall litt av den følelsen i dag, selv om jeg egentlig ikke handlet sååå mye?! (Host, kremt!)
.....Men, når jeg først kommer hjem og tar fram alt det nye, så er jeg jo sååå fornøyd også da:) Litt blandede følelser da med andre ord! Aner jeg et snev av schisofreni her kanskje?
Vel, her er et lite utvalg av dagens fangst:) Først noen nydelige, kunstige roser. Alltid kjekt å ha noen kunstige blomster også, når jeg ikke har friske roser i hus:)

Og her ser vi et stort fat i kurv fra Sia, pluss noen store lykter som matcher. Jeg har lenge vært på utkikk etter et slikt fat, så jeg ble så glad når jeg omsider fant det:)
Et kakefat med lokk, også fra Sia:
Et par nye puter fra Lexington fikk også bli med meg hjem i dag. Det kan ikke annet enn å bli bra! De kan brukes på de fleste steder, og "fiffer" opp et hvert miljø:)
I bakgrunnen på dette bildet ser dere et nydelig teppe i patchwork. Herlige rosa-nyanser, og kanskje først og fremst tenkt til lille prinsessa. Men akkurat nå hang det fint der:)

Her er en annen søt liten sak som også er beregnet på lille frøkna. Nemlig en vakker matboks fra Tilda:) Hun ble så glad når hun fikk den. Heretter blir det en fryd å spise matpakken:)
Og til slutt viser jeg fram de nye Tilda-boksene som skal få sin plass på kjøkkenet:) Vel, da er det bare å gå i gang med å plassere de nye skattene rundt omkring:) Det er jo det som er mest morsomt, å se om det passer der du hadde forestilt deg:)
Ellers vil jeg bare ønske dere alle sammen en riktig god pinse!!
Nyt dagene i flott vær jenter :)
Klem Linda

8 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen, det er sånn godt vondt å handle mye. Men av og til må man la slusene til pengboka åpnes...Fine ting forresten. Flott at du tok med matboksen, det fikk meg til å tenke på at det skal jeg kjøpe nytt til Caroline i morgen om jeg finner...

    SvarSlett
  2. Kjenner meg litt igjen der ja. Men så er det jo sååå moro med noe nytt da:-)
    Mye flott du hadde kjøp deg i alle fall!!

    God pinse.
    Klem

    SvarSlett
  3. Å jada.. Kjenner den følelsen jeg og noen ganger, men det varer ikke så lenge hehe...Men må prøve å begrense meg litt nå ;)
    Nydelige ting du har kjøpt deg.
    Jeg elsker SIA, de har så mye lekkert.. Og de boksene står på min ønskeliste ;)

    Ha en fin pinse du og. Kos deg i det nydelige været :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. ehh...kremt...ja kjenner meg igjen her ;) Fikk stor pakke i posten i dag fra Lobelia...masse gøyt;) Når man handler på nett så glemmer en ofte hva en har bestilt og så kommer pakken og så blir det nesten som julaftten...tjihi...venter pakke fra Cremè del la Cremè også...hihi
    Pinseklem fra Maja

    SvarSlett
  5. Bra flere er i det moduset!
    Helt i 100 jeg når jeg er i gang!
    MYE fint!!
    Ha ei flott pinse med mye sol!!

    SvarSlett
  6. Hehe eg kjenner meg meget god igjen... (jeg gjemmr av og til tingene for in kjære fordi jeg tror han ikke skal like at jeg har handlet så mye, men til syvende og sist så er et vel meg selv og miegen samvittighet jeg gjemmer det for) vakreting du har kjøpt deg!elsket lexngtonputene og siakakefatet, helt lekkert altså:) Nå e det ut for å nyte solen olese pensum i godstolen:) God pinse:) klem

    SvarSlett
  7. Jeg kjenner meg igjen, jeg og! Har en tendens til å "ta av" noen ganger, selv om jeg prøver å skjerpe meg. Men du hadde jo fått tak i veldig mye koselig, da! Og så fin heading du har laget! Trodde jeg hadde kommet feiljeg, før jeg titta litt ned på siden din...:)

    Klem Nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails