onsdag 6. mai 2009

Halvferdig....:)

Sånn kan det gå når man jobber litt etter innfallsmetoden:)
Gulvet på kjøkkenet er slipt en gang, men skal slipes en liten gang til med litt finere sandpapir. Deretter skal det behandles med hva vi enn måtte bestemme oss for:) Men i mellomtiden måtte vi altså ta en pause, for i morgen tidlig reiser vi. Det hadde ikke vært særlig hyggelig for min mor som har tatt på seg oppgaven å bo her med mine tre barn og hund, og bo i det komplette kaos :)Dermed så måtte alt vaskes og settes på plass igjen, for så å fortsette til uken igjen:)
Vel, da blir det i alle fall vasket nok!? Jeg får se på det som trim, hehe!
Her er noen foreløpige bilder av halvferdig resultat:)Jeg tror at det kommer til å bli bra:) Det er i alle fall ufattelig deilig å få gjort det. De gulvene har nemlig irritert meg grenseløst:)

Ha en flott onsdag alle sammen! Nå skal jeg begynne å pakke:)
Klem Linda

15 kommentarer:

  1. Hei! Ser jo bare så fint ut hos deg da!
    Lykke til videre med arbeidet og god tur!!

    SvarSlett
  2. Deilig når sånne ting er overstått...
    God tur!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Lykke til med videre arbeid:) Ser jo kjempefint ut, vakre bilder fra ditt kjøkken:) God tur:) klem

    SvarSlett
  4. Dette ser ut som det blir veldig bra. Regner med det skal bli godt når dere er ferdige ja.
    Ha en riktig god tur til Praha. Og kos dere da :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Du har ett så fint kjøkken. Skulle ønske jeg hadde noe slikt. Ellers får jeg bare ønske deg en riktig god tur!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder hos deg:o)
    Her ser det sååå fint ut:o)

    ha en god tur:o)

    SvarSlett
  7. God tur, og bra du tar vask og ryddingen så bra;-) Flott blir det!!!

    Klem fra M

    SvarSlett
  8. Så flott å få gjøre noe som du har lengtet etter..selv om det blir litt oppstykket!!

    Ønsker dere to "lovebirds" en fortreffelig tur;)Klemmer fra Christina

    SvarSlett
  9. Hei! Her har jeg ikke vært på besøk før, men her var det jo kjempekoselig! Flott hus dere har. Vi skal bygge hus i nærmeste fremtid selv, og kommer nok til å velge et hus i sveitserstil. Syns det er så fine hus! Kommer gjerne på besøk hos deg igjen. :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Ser veldig bra ut! Ha en flott tur!! Klem-Mia

    SvarSlett
  11. Flotte bilder fra kjøkkenet ditt.,gulvet blir nok bra:-) har samme gulv på hytten.,ikke mer en 2 år gammelt og allerede nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre med det...kanskje jeg skal prøve det samme som du har gjort.,vi får se......en stor jobb iallefall.
    God tur til deg og nyt helgen! :-)

    SvarSlett
  12. Det høres ut som litt av en jobb!! Man får trøste seg med at det blir så bra så!!;)
    God tur:)

    SvarSlett
  13. Ble jo fint sånt som de er nå også synes jeg:-)
    Håper dere koser dere på tur.

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails